Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Sytič nebo velkej volnoběh?
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 628
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2006 18:45    Předmět: Sytič nebo velkej volnoběh? Citovat

U studenýho motoru mám otáčky kolem 800 a když se zahřeje tak má asi tak 1300.Tak se ptám jestli je zaseklej sytič nebo co stím mám Smile doufám že někdo poradí
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marti-74
Webrů není nikdy dost


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 3623
Bydliště: Borkovice

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 16:36    Předmět: Citovat

Spíš to vypadá že sytič nepracuje. Sytič by měl nejenom obohatit směs, ale taky zvýšit volnoběžné otáčky za studena, na cca 1100-1300. Po odpojení sytiče pak mají otáčky spatnout na +- 800.
U tebe to vypadá že sytič nepracuje vůbec a je to seřízeno tak aby to nechcíplo když je to studený, tzn potom máš za tepla tak vysokej volnoběh.
_________________
1983 Ford Granada Ghia sedan 4.0 automatic
1980 Ford Taunus 2.3 GT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 628
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 16:46    Předmět: Citovat

Takže mi nezbejvá nic jinýho než rozebrat co?Teda jestli to má vůbec cenu? Sad
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marti-74
Webrů není nikdy dost


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 3623
Bydliště: Borkovice

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 17:21    Předmět: Citovat

To je otázka, může pomoc seštelování, může pomoct promazání, může bejt v háji bimetal, případně elektrika k sytiči, prasklý pérko a možná i něco víc. Pokud se v tom nevyznáš, tak s tim někam zajeď kdo ví o co jde.
Jako nouzovku můžeš zkusit snížit otáčky, pokud se motor vůbec utáhne, tak budeš mít za studena 600 s tim že to může chcípat atd a za tepla by ses mohl dostat někam níž. Ale ideál to neni.
_________________
1983 Ford Granada Ghia sedan 4.0 automatic
1980 Ford Taunus 2.3 GT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 628
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 17:27    Předmět: Citovat

no já bych maximálně se podíval na ten bimetál.Eletrika k sytiči? Shocked tu sem tam nějak přehlídnul Embarassed
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Marti-74
Webrů není nikdy dost


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 3623
Bydliště: Borkovice

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 20:27    Předmět: Citovat

Težko tam něco vykoukáš, snad jen jedna rada. Za studena by měly být klapky zavřené, za tepla plně otevřené, jestli tohle nefunguje tak je někde zrada asi kolem bimetalu. Jestli to funguje, tak to bude v seřízení.
_________________
1983 Ford Granada Ghia sedan 4.0 automatic
1980 Ford Taunus 2.3 GT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa
Připraven na další dobrodružství


Založen: 29.5.2006
Příspěvky: 337
Bydliště: Krumvíř

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 20:41    Předmět: Citovat

Měl jsem stejnej problém s tím bimetalem moc neuděláš raději jsem sehnal druhej celej karbec a mám klid driving
_________________
Taunus r.v.79 2.0 V6 na prodej
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 628
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2006 21:18    Předmět: Citovat

Jojo díky.
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5341

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 8:41    Předmět: Citovat

rrobertt napsal:
no já bych maximálně se podíval na ten bimetál.Eletrika k sytiči? Shocked tu sem tam nějak přehlídnul Embarassed


Zalezi jeslti mas sytic elektrickej nebo vodni. Novejsi karburatory Solex uz mely sytic elektricky.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dado
Kanaďan


Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 1527
Bydliště: Ireland

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 11:23    Předmět: Citovat

Venca napsal:
Zalezi jeslti mas sytic elektrickej nebo vodni. Novejsi karburatory Solex uz mely sytic elektricky.


mam otazku... mam dvojiteho webra s elektrickym syticom - pracuje s dvojakym ovladanim: svoju pracu robi bimetal, ale este aj elektrika. bimetal je jasny, reaguje na teplo a ten pliesok vnutri sa otvara a zatvara a ovlada klapky. ale co tam do frasa robi ten elektricky kabel ? je tam tak podstatne mat ho pripojeny ? mne totiz sytic pracoval korektne aj bez tej elektriky, len teraz nejako uz nie .... pokial sa nemylim, je pripojeny od alternatora zo "specialneho" vyvodu, co vyzera jak trciaci srob. ako to ale vlastne funguje ?
_________________
FORDever !
-----------------------
oldford zero now
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
David



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 699
Bydliště: Kolín a okolí

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 16:44    Předmět: Citovat

no jestli si dobře vzpomínám , tak jsem to nikdy přesně nepochopil, proč je tam zvlášť vývod z alternátoru, proč to není přímo na 12V, ale u mýho DFTH ze siery to bez tý elektriky vůbec nefunguje, protože voda tam do sytiče jaksi nevede...
jo a ještě je tam navíc vyhřívaný sání co zapíná jednotka při studenym motoru a regulace volnoběhu, ale ty máš třeba jiný typ karbecu
_________________
Ex Ford Taunus 81' Festival 2.0 automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dado
Kanaďan


Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 1527
Bydliště: Ireland

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 18:17    Předmět: Citovat

mam v Taunusovi sieracky weber dfth. ked to je priamo na 12V, to zohreje ten bimetal hned a sytic nezapne. to som uz skusal. tade cesta nevede. asi vymenim este alternator za ten co tam ma byt a bude pokoj . povodne bol v taunusovi totiz iny karbec, ale ten blbol na volnobeh. tento som mal odskusany. sytic slapal aj bez tej elektriky. no neviem, aj ten bimetal ma asi len nejaku zivotnost ....
_________________
FORDever !
-----------------------
oldford zero now
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 628
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 18:29    Předmět: Citovat

Tak dneska sem se na to koukal a bimetál funguje tak jak má za studena klapky zavřený a za tepla otevřený...takže bude lepší koupit lepší karburátor? jo a sytič mám jenom teplovodní žádná eletrika..
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
David



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 699
Bydliště: Kolín a okolí

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 18:41    Předmět: Citovat

DFTH - na prvni komore je syticova klapka a ta je v klidu zavrena, takze sytic je zapnutej a nemusis nic delat
a teprve kdyz to pripojis na napeti tak se zacne elektricky ohrivat a pres bimetal otvirat klapka a vyrazovat sytic, coz jakoby simuluje ohrivani motoru, asi je to takhle jednodussi, nevim
_________________
Ex Ford Taunus 81' Festival 2.0 automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dado
Kanaďan


Založen: 24.3.2006
Příspěvky: 1527
Bydliště: Ireland

PříspěvekZaslal: 28. listopad 2006 18:56    Předmět: Citovat

David napsal:
DFTH - na prvni komore je syticova klapka a ta je v klidu zavrena, takze sytic je zapnutej a nemusis nic delat
a teprve kdyz to pripojis na napeti tak se zacne elektricky ohrivat a pres bimetal otvirat klapka a vyrazovat sytic, coz jakoby simuluje ohrivani motoru, asi je to takhle jednodussi, nevim


no princip chapem, ale skusim vymenit ten alternator, nakolko povodny tam nema vyvod na elektricky sytic ...

2rrobertt: nemenil by som karburator, ak nemas nejaky v obyvacke v skrini Wink - nestoji to korunu. skusil by som ho nastelovat, alebo teda jak to tak citam, dat to niekomu nastelovat. mozno ho staci prefukat, ze tam mas spadnuty nejaky bordel a ten robi problemy. ja som raz mal v karbecu muchu. a to panove bol teda kus ! potom to uz islo big grin
_________________
FORDever !
-----------------------
oldford zero now
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127