Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

2.8i
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8969

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 15:14    Předmět: Citovat

Je to spatne a tecka. Budto to nekdo spatne slozil, nebo si to skocilo. MA klika nejakou axialni vuli? Jaka je vubec vule na zubech klika x vacka? Me se to zda desne ojety teda...
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3207
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 15:27    Předmět: Citovat

pavle na mym 2,0 V6 dej mu pánbůh lehkou půdu, byla ta tečka špatně, tehdy jsem se s tim pekelně vycukal pač po složení na značky to nejelo. a vim dokonce o jednom novym motoru od nejmenovaného plečkáře kde rozvody na značkách s aretací jsou o zub.. takže spolehat se na tečky taky neni 100%
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
jabkoV8



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 906
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 18:22    Předmět: Citovat

tečka sem tečka tam, já si vzpomínam když sem byl eště mladej a před učňákem tak sem kámošovi slíbil že mu udělam rozvody na škodovce , řikam si jak je to jednoduchý , stačí si odpočítat těch 12 čepů myslim na řetězu a je to , odpočítal sem 12 čepů , složil a nestartovalo , až když sem dal ruku na vejfuk a ono mi to do vejfuku sálo dlaň sem zjistil že sem asi dal 12 čepů dole na rozvodech místo nahoře big grin

taková libovka ze života big grin
_________________
Black Escort Mk2 - Variabilní rozvor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zvady
autobazar.eu agent


Založen: 6.8.2006
Příspěvky: 4077
Bydliště: Zvolen SR

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 18:56    Předmět: Citovat

Vôla na kolesách je 1 mm od oka..ak chceš strčím tam mierku Cool
,ale odborným okom otca je to v pohode, na tom fote je to ešte mastné takže to skresluje.
Musím sa od niečoho odraziť a v tomto prípade to bude nastavenie podľa manuálu. níč iné nevymyslím. (spýtam as ešte pôvodného majiteľa, či sa s tým nehral)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
kadett
Kuchař karbeců


Založen: 11.2.2006
Příspěvky: 669
Bydliště: Kostelec nad černými lesy

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 19:27    Předmět: Citovat

ale jo ,máte pravdu....jsou různý vychcanosti a vychytávky u různejch aut,ale teda čistě osobně - ten,kdo postaví rozvody ne podle rysek (byt jsou i v tomhle stavu kousek od sebe a evidentně při správném postavení seděj přesně naproti sobě) a následně se diví že motor blbě jede,je prostě hovado a minimálně lempl.I kdybych tenhle motor skládal poprvé,ty tečky tam prostě maj nějakej význam,tak zjištuju jakej....
Jinak se divím že to vůbec vrčelo,čtyři zuby už je docela řek bych dost...a kdyby to "skočilo",budou orvaný zuby na tom pertinaxu,takže tomu moc nevěřím.
_________________
1967 Transit Mk I DOHC
1975 Transit Mk I automat
1979 Transit Mk II 2,5D odtahovka
1964 Taunus P3 kombík
1971 Ford D series


a pak hromada dalších pohybovadel,divnostrojů a někdy i aut...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jabkoV8



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 906
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 21:13    Předmět: Citovat

jako některý rozvody stačí o zub nebo půl zubu (u řemenů) a nejede to jak má , taky se divim že to jelo , ale když nehrozí kolize ventilu s pístem tak to holt eště vrčí , ale jak
_________________
Black Escort Mk2 - Variabilní rozvor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kadett
Kuchař karbeců


Založen: 11.2.2006
Příspěvky: 669
Bydliště: Kostelec nad černými lesy

PříspěvekZaslal: 28. prosinec 2011 22:04    Předmět: Citovat

tak tak,blbá 1,6 felda o dva zoubky a najednou jede jak 1,6 felda... big grin !
Týpek to ani nepoznal,prej motor v pohodě....
_________________
1967 Transit Mk I DOHC
1975 Transit Mk I automat
1979 Transit Mk II 2,5D odtahovka
1964 Taunus P3 kombík
1971 Ford D series


a pak hromada dalších pohybovadel,divnostrojů a někdy i aut...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Laco - SVK



Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 1482
Bydliště: Nováky NY

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 10:07    Předmět: Citovat

v čom je rozdiel medzi K-jet 150PS a 160PS?
_________________
Granada kombi 1985(Lucka)
Escort 1983 (tuzex edition)
Mondeo ST220 2003
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Maroš - OLDFORDCLUB



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 2264
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 10:23    Předmět: Citovat

Laco - SVK napsal:
v čom je rozdiel medzi K-jet 150PS a 160PS?


tusim vacka
_________________
1981 Ford Capri 2.8i
1983 Ford Transit VLT 3.0Essex Allrad

https://www.facebook.com/oldfordclubslovakia/
https://www.facebook.com/Capri-Clan-Bohemia-507779559290313/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
togo
Zberatel diskov


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 464
Bydliště: Šelpice, Slovensko

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 14:47    Předmět: Citovat

alebo kat a lambda sonda? optimalizacia emisii, chodu motora a ekonomika prevadzky, bleee
_________________
Ford Capri Mk3 2.8i 1983

Don't be a pussy and weld your diff!

https://picasaweb.google.com/112904041606182425768/Capri
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Maroš - OLDFORDCLUB



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 2264
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 15:23    Předmět: Citovat

togo napsal:
alebo kat a lambda sonda? optimalizacia emisii, chodu motora a ekonomika prevadzky, bleee


kat labda prisli o generaciu neskor. Capri 2.8i malo 160 a Granada 150. Sedivaci budu vediet stopro. Ale ja davam hlas tej vacici.
_________________
1981 Ford Capri 2.8i
1983 Ford Transit VLT 3.0Essex Allrad

https://www.facebook.com/oldfordclubslovakia/
https://www.facebook.com/Capri-Clan-Bohemia-507779559290313/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8969

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 15:55    Předmět: Citovat

toto uz jem mockrat resil, ale nikdy nenasel uspokojivou odpoved... prvni \MkII Granady mely tabulkove 160k psano, facelifty uz jen 150.
Cetl jsem 100 nazoru, ale podle me je nejbliz pravde ten, ze to je pouze cislo na papiru. Pry auta v D melu od 150 koni vys vyssi pojisteni, tak to proste zacali uvadet jako 150k, aby auto bylo vice konkurenceschopne. Vacka podle me i vstriky jsou stejny. Ale jak rikam, 100 odpoved\dukaz nedal nikdo.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Laco - SVK



Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 1482
Bydliště: Nováky NY

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 16:01    Předmět: Citovat

Takže všetky su teda 160HP? Zaujmava konšpiračna teoria.
_________________
Granada kombi 1985(Lucka)
Escort 1983 (tuzex edition)
Mondeo ST220 2003
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jabkoV8



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 906
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 16:24    Předmět: Citovat

nemůže to být v palivovém systému ??? třeba starý K-Jety měly vstřikovací hlavu bez štelování tlaků a sierry už měly tu lepší

jinak co se týče mechaniky motoru si myslim že stejný , a kolem těch pojistek v DE to taky nemusí být uplně vedle , u mladších fordů se papírově nebo jinak "snižoval" výkon kvůli pojistkám přitom motory to sou identický
_________________
Black Escort Mk2 - Variabilní rozvor
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1591

PříspěvekZaslal: 5. únor 2012 17:01    Předmět: Citovat

rozdíl je ve vstřikování
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127