Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Knudsen1971 fordever team

Založen: 16.1.2006 Příspěvky: 8965
|
Zaslal: 9. prosinec 2008 20:22 Předmět: Vodni pumpa MKII Granada 2,8i 1981 - facelift |
|
|
Takze menim wasrpumpu na Granade a dle ocekavani nastava komplikace. Otazka cislo jedna zni - jaka pumpa tam patri? Staci i Ford SN, nebo jen EPW...
A to na motor 2,8i s viskozou - prvni typ - tj, na 4 srouby, NE centralni matka s pravym zavitem.
Pumpa bude mit hlavici jako pumpa na pevnou vrtuli - mam dvojremenici s malou dirou. Pumpa urcite ale neni stejna jako na motory s pevnou vrtuli a jednoremenici - tuto pumpu mam a remenice dre o telo pumpy...
Cekam, ze zauraduje Vachut a jeho mikrofise.... diky komukoliv za zkusenosti...
Doplnuju cislo originalni remenice: 79TF 8509 EA
Dale mi bylo receno, ze tam mozna origo patri nejaka 5mm podlozka mezi patici a remenici, aby nedrela... _________________ 1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
daytona

Založen: 18.4.2007 Příspěvky: 366 Bydliště: Zeliezovce
|
Zaslal: 10. prosinec 2008 23:59 Předmět: Re: Vodni pumpa MKII Granada 2,8i 1981 - facelift |
|
|
Nevim, jestli Ti to pomuze, ale letos jsem menil na Capri (2.3 V6) taky vodni pumpu, a kamarad od koho kupuju dily mi rikal, ze na vsechny V6 koliny jsou pouze 2 druhy vodnich pump....kupoval jsem pumpu od Grafa, maka dobre.
Zitra za nim prave jedu odpoledne, tak se muzu zeptat i primo na ten Tvuj motor, jestli mi napises o tom motoru vic (rok....). _________________ Ford Capri 2.3 V6 1985
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra 2.0i OHC 1991 automat
Fiat 125P 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Knudsen1971 fordever team

Založen: 16.1.2006 Příspěvky: 8965
|
Zaslal: 11. prosinec 2008 9:05 Předmět: |
|
|
Dik za nabidku, rok je v nazvu tematu a pokud kamarad nema mikrofise Ford, asi me nepomuze. Existuji minimalne 4 typy V6 pump na Granadu, sam mam 3, original Motorcraft a kazda je jina. Nejakej elaborat na tema vodni pumpy sem dam az to vyresim, uz asi vim, co kdy a kam pomalu.. _________________ 1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
daytona

Založen: 18.4.2007 Příspěvky: 366 Bydliště: Zeliezovce
|
Zaslal: 11. prosinec 2008 10:14 Předmět: |
|
|
 _________________ Ford Capri 2.3 V6 1985
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra 2.0i OHC 1991 automat
Fiat 125P 1977 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Venca Do not mess with Consul Master!

Založen: 18.1.2006 Příspěvky: 5341
|
Zaslal: 11. prosinec 2008 12:52 Předmět: |
|
|
Pump je urcite vic nez 2 druhy. Na 2 druhy se mozna daji hrube rozdelit jako na s pevnou vrtuli a na s vrtuli s termo spojkou, ale to nestaci....
Lisi se take ve vysce smerem k chladici. Pak jsou podle toho i jine remenice. Taky jsem s tim na me 2.8 laboroval. Nakonec jsem musel pod remenici na kliku nechat vyrobit cca 5mm podlozku, abych ji mel ve stejne ose jako pumpu, kterou uz jsem mel a mohl nasadit klinak .... do ted nevim jak to presne je, ale mam za to, ze kdybych nahoru k pumpe dal jinou remenici, mel bych to v ose. _________________ 1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Knudsen1971 fordever team

Založen: 16.1.2006 Příspěvky: 8965
|
Zaslal: 11. prosinec 2008 15:55 Předmět: |
|
|
Vysku pumpy jsem zatim odhalil jako cca 7, 7.5 a 8 cm. Pak jeste ruzny remenice, dva prumery trnu (2.4 a 3.2 cm), s klimou, bez klimy - je to trochu alchymie. _________________ 1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marti-74 Webrů není nikdy dost

Založen: 19.1.2006 Příspěvky: 3623 Bydliště: Borkovice
|
Zaslal: 11. prosinec 2008 17:43 Předmět: |
|
|
no ja myslim ze tech typu bude asi i vic nez jen 4 Tesim se na vysledky..... _________________ 1983 Ford Granada Ghia sedan 4.0 automatic
1980 Ford Taunus 2.3 GT |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mara_F
Založen: 14.9.2012 Příspěvky: 562 Bydliště: Prague
|
Zaslal: 9. červen 2013 12:15 Předmět: Remenice ke klice + vyska pumpy |
|
|
Muzeme prosim obnovit toto téma, také s tim elaboruji, mam vysokou remenici (2drazky, staci mi jedna) na klice, pumpu mam nizkou (také 2 remenice, staci mi jedna) a není to v ose. A co je nejhorsi, alternator mam zapadly do motoru a bohužel original drzak by se musel prevarovat abych jej dostal do osy s remenicema. Tedy rozsirusi i na dotaz: Delaji se ji ruzne dlouhe drzaky na alternator? (vzhledem k moznosti vyssich/nižších pump bych řekl ze asi ano) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Knudsen1971 fordever team

Založen: 16.1.2006 Příspěvky: 8965
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|