Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zapojeni hadic okolo termostatu Kolin 2.3

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
halaxa



Založen: 11.10.2009
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. květen 2015 22:33    Předmět: Zapojeni hadic okolo termostatu Kolin 2.3 Citovat

Ahoj,

potreboval bych poradit ohledne hadic okolo termostatu. Jelikoz se mi zacala varit voda a vytekala prepadem, usoudil jsem, ze mam asi v haji vodni pumpu nebo termostat. Zacal jsem termostatem. Pripadalo mi, ze ma vylamane kusy okolo sroubu, tak jsem si ho dal vyhledat na netu. Ukazalo mi to pokazde dil, na ktery prijdou dve hadice. To se vubec neshodovalo s mym typem, ktery mam na aute. Me vicko ma jen jednu hadici, ktera vede zespoda do chladice. Druha hadice z topeni, misto do stejneho vikca, vede rovnou do tech prsou s kanalky (timing gear cover), ktera jsou mezi blokem vodni pumpou. Je to takto original nebo to nekdo zbastlil?

Asi bude v haji pumpa, proto bych se rad zeptal, na co je u nekterych pump takova ta ctverhranna dira dole u termostatu, ta moje pumpa to tam nema. Vetsihou vsichni resi uchyceni vrtule, ale o tomto jsem nenasel nikde zminku, tak abych nekoupil spatnou.







Podle dokumentace by to melo vsak vypadat takto:



U meho motoru na vicku neni ta mala hadice od topeni, je svedena pres priubu rovnou do prostoru, ve kterem je umisten termostat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1582

PříspěvekZaslal: 24. květen 2015 23:40    Předmět: Citovat

nechci být pesimistou ani ničím dalším, ale na fotkách bych viděl tak akorát motor na generálku nebo vyhození ......dle dalšího zjištění
ten motor máš klasicky ucpanej srač..ma v chladícím okruhu a o dalším nemá cenu si dělat iluze .....

no a pumpu si koupíš takovou, kterou seženeš nebo kdo ti jakou dodá a to se zpravidla dozvíš, i přes všechny ujištění, sliby, katalogy, obrázky.... až jí budeš držet v ruce Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
halaxa



Založen: 11.10.2009
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. květen 2015 9:58    Předmět: Citovat

Stando, ac jsi mne nepotesil, diky za odpoved, pravda nekdy byva kruta Sad

Mel jsem trochu vic stesti pri patarani a zjistil jsem, ze kryt rozvodu i vodni pumpa spis pasuji na Sierru/Scorpio. Jednak vodni pumpa nema ten ctverec, ktery bude s nejvetsi pravdepodobnosti kvuli te hadici na topeni a dale jsem nasel kryt rozvodu, kde je curo z hadice privedene rovnou do termostatu.



Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8965

PříspěvekZaslal: 25. květen 2015 12:20    Předmět: Citovat

zdarec, je to tak, prsa jsou z EFi, tudiz jiny domky, i roztece sroubu tedy a hlavne jina vodni pumpa.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
halaxa



Založen: 11.10.2009
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. květen 2015 16:04    Předmět: Citovat

Nejak zatim nemuzu sehnat vicko od termostatu na tu sierrackou verzi, co tam mam, taky se mi po pravde nelibi viskovrtule a dvojita remenice, kdyz uz bych se do toho pustil, byl by problem vymenit ta prsa za ta "klasicka"? Mam asi dva motory jako darce, ale nemam je u toho auta, cili nevim, jestli budou pasovat vsechny srouby smerem blok > prsa. Pumpu bych samozrejme koupil jinou a spodni remenici na klice taky (je tam take dvojita).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1582

PříspěvekZaslal: 25. květen 2015 18:56    Předmět: Citovat

no co to ostatní na motoru ???
není lepší řešení dohodnout se s Markem na celém motoru ???
(Ty "laborování" a pokusy co na co pasuje a jak, né vždy končívají zdarem...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Slušně vychovanej Pražák


Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 3839
Bydliště: Praha City

PříspěvekZaslal: 25. květen 2015 22:38    Předmět: Citovat

Už se bavíme big grin
_________________
1977 Granada Coupe 2,0 GL
1983 Escort XR 3i
1988 Escort XR 3i Cabrio
1991 Scorpio Cosworth
1992 Escort RS 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8965

PříspěvekZaslal: 26. květen 2015 17:52    Předmět: Citovat

Prsa vymenit muzes, jedina zrada muze byt dira na gufero kliky, na 2,8 a novejsich 2,3 je vetsi.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
halaxa



Založen: 11.10.2009
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 26. květen 2015 22:08    Předmět: Citovat

Diky vsem za rady. Uz mam porizeny zaklad na novy motor, tento stavajici vsak potrebuju mit behem dvou tydnu pojizdny, cili anabaze s novym motorem je momentalne nerealna. Chystam se provizorne vyplachonu kanaly roztokem kyseliny citronove a vymenit ta prsa + remenice a vrtuli. Mam to uz pochystane a o vikendu se do toho pustim. V nejhorsim pripade to nepujde. Prumer diry jsem sondoval, mela by mit 50.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
halaxa



Založen: 11.10.2009
Příspěvky: 106
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 31. květen 2015 10:42    Předmět: Citovat

Tak jsem vse znovu zapojil, pretesnil vicko termostatu hylomarem a nalil do chladice lahev octa. Dolil jsem to vodou do maxima, projel. Teplota byla v normalu. Nechal jsem to tam par hodin, obcas jsem to protocil a pak jsem to vypustil. Nalil jsem novou vodu a znova projel. Vubec se to neprehriva a je to OK. Bud to bylo zavzdusnene nebo pomohl ten ocet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127