Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motor 2,9L V6 12ventil ve Ford Granadě kombík - krve žíznivá
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 29. leden 2015 9:32    Předmět: Motor 2,9L V6 12ventil ve Ford Granadě kombík - krve žíznivá Citovat

Ahoj, mám Granadu kombíka 1981 GNU a v ní je motor 2,9L V6 12ventil zřejmě ze škorpio má to i hydroštely. Sací potrubí je z motoru 2,3L V6 a upravené na motor 2,9L a karburátor je Solex 35EEIT diffuzory 2x26mm typové číslo 80TF-AGA.

Granadu jsem koupil v trošku horším stavu a tři čtvrtě roku po volnu jsem jí dával dohromady, když jsem se dostal skoro do nekonečného konce kde se každou chvilku sralo něco jako převodovka (chybějící váleček co tam někdo nedal u aretace 5. kvaltu), motor, elektrika atd .. jsem měl kolikrát pocity že mě jebne big grin Tak v neděli jsem jel natankovat 55L benzínu, jezdím městský provoz do práce zatím jsem aktuální najel 26km po městě. Motor točím tak do 2000rpm, svezení je bohový, Granada je pohodlná a řízení je přesné, prostě je to dělo Cool

Granada má elektrické čerpadlo v nádrži, zřejmě nějaký ze vstřikování, takže obrovský tlak, ale to jsem vyřešil, hadice jsem natáhl všude nové a mám tam Tčko kde mi zbytek paliva jde zpátky vratkou do nádrže a třetí konec jde přes Italský štelovatelný regulátor paliva pro karburátory. Tlak paliva jsem nastavil budíkem pro měření v palivové soustavě na 0,15bar a takový tlak jde do karburátoru.

Ale teď problémy:

Neděle: Prvně když jsem jel na benzínku tak motor je tragickej, když jsem vyjížděl menší stoupání tak motor poškubával a byl línej, říkal jsem si že by to mohlo být chudý a nebo nízký předstih .. pak když jsem jel zpátky domů tak motor už byl zahřátej a už to začlo, jelo to jak posraný a při přidání plynu jsem slyšel takové šlehání .. těžko říct jestli to střílelo trubkami u výfuku a nebo to střílelo do filtr boxu. Byl večer a tma takže jsem neměl čas to už hrotit, ale svezení bylo krásné takže jsem se těšil na druhý den jéct někam pryč big grin Upozorňuji ukazatel nádrže byl na max !!

Pondělí: Jel jsem s tím do práce a stav řekněme že stejný, líný a poškubávalo to. Trasa do práce je 2km jen tam. Motor jsem točil do 2000rpm, sílu to má i když je to nesladěný. Večer jsem se koukl stroboskopem na předstih, odpojil jsem podtlak rozdělovače a zacpal hadičku (mám tam BOSCH bezkontaktní DURASPARK hnědé víčko) a předstih byl 3° za horní úvratí, říkám si ahááá tady by mohl být problém ... Ještě bych zmínil že někdo předemnou na tom motoru kdysi nastavil předstih 30° před horní úvratí jako základní předstih, takže to bylo strašný cvakátko, já to tenkrát nahrubo srazil dolů, ale nedolaďoval jsem to, bylo práce na Granadě všude dost... Předstih jsem dal nyní 9° bez podtlaku. Tankuji N95 je toto nastavení ideální nebo mohu dát vyšší předstih ?

Útery: Ráno jsem nastartoval Granadu a strašný třesátko, řadička se třásla a motor běžel nepravidelně jak kdyby vynechávalo zapalování. Dokodrcal jsem se do práce a i zpátky. Pak jsem najel ještě dost po městě po nákupech, pošta atd .. Večer jsem zapojil vakuový měřič podtlaku v sání a hodnota na volnoběch mi to ukazuje kolem 15 - 16 až 17 zřejmě to někde přisává, kolísal malinko volnoběh.. Oba dva bloky motoru ukazovaly stejné hodnoty. Kouknu na ukazatel nádrže a čtvrtka nádrže sežraná eek

Středa: Ta samá kodrcačka a jízda na lejn ... večer když jsem přijel domů tak jsem přendal na rozdělovači lepší víčko + palec a správně zapojil zapalovací kabely, předem jsem změřil odpor palce ten má něco kolem 5 Kohm. Kabely jsem meřil zapojené ve víčku a každý kabel má něco kolem 5 až 6 Kohm i když se s nimi kroutí, takže ok. Jsou to silikonové pružné kabely, žádný ztvrdlý uhlíkové kabely! Nastartoval jsem motor a škubačka že se řadička rozkmitala do všech stran, držel volnoběh kolem 500rpm div to chcíplo, kdyby nepřidal plyn, zvuk jak z děravého výfuku ... Vzal jsem stroboskop a postupně na každý kabel jsem dal fajfku a zablikal jsem si třeba na vrtuli, našel jsem že pátý válec nebliká vůbec, tudíž nemůže vůbec pálit. Vypnul jsem motor a přinesl jsem si jinou svíčku a dal jí mimo motor a ukostřil, nastartoval a běh motoru stejný a svíčka co je mimo házela jiskru, takže svíčka v motoru zřejmě k.o. vyndal jsem jí a změřil její vnitřní odpor ke středové elektrodě, to bylo kolem 4,5Kohm což je snad ok. Svíčky tam jsou nějaké staré NGK V-Line 7 - BPR6EF pro Škorpiácký motor, čekají mě 100% vyměnit. Ale po ruce nějakou funkční s kuželovým sedlem jsem neměl, takže jsem jí srazil odtrh na 0,40mm a očistil kartáčem, stejně už je vadná tak pro pokus proč ne. Nastartoval jsem a pátý válec začal pálit, chod motoru se zlepšil, ale furt se ten motor malinko třese...

Čtvrtek: Dneska ráno jsem to nastartoval a chod motoru na volnoběch v pohodě, řadička se netřásla říkám si POHODA Smile No jo ujel jsem pár metru a nejednou to začalo, líný a divnej zvuk motoru a roztřesený .. Takže svíčka zase mrtvá .. Cesta 2km do práce a už se rafika blíží na půlku ukazatele, líný je to jako kdybych byl přeložený kamion a žere to hůř jak tank .. A to mě čeká cesta domů to zas sežere beztak 5 a více litrů Sad

Poznatky z tohoto celého týdne čeho jsem si vši mnul:

Při nastartování motoru se z koncovky výfuku hulí bílá oblaka, Granada je zřejmě parní lokomotiva. Těsnění pod hlavou by to být snad nemělo, voda se neztrácí a po zahřátí motoru si ten motor už ani nezakouří, je to jen při startu a trvá to cca tak 7minut.. Pak kouř není vidět a nehulí to.

Na silnici jak jsem to včera ladil tak z koncovky výfuku mi teče obrovské množství vody ... Další věc je že jsem si vši mnul že na silnici to dělá černé fleky z výfuku, jak kdybych byl extrémní Turbo Diesel, jako černý kouř z výfuku nejde, ale jak teče ta voda z výfuku tak to dělá černý bordel ..

Když jsem sundal filter box a před půl hodinou byl vypnutý motor a otevřel jsem klapky karburátoru tak se od tud dýmil jemný kouř..

---------

Jsem z té Granady už nahlavu, furt se něco sere a nemá to konce Sad

Mohl by to dělat i karburátor, byl v tragickém stavu, prohnutý atd .. Repasoval jsem ho celkem 2x. Dělal jsem si na to vlastní vyklepaný těsnění a seřizoval klapky, celkově vymytý a očistěný. Podruhé jsem ho repasoval znova protože byl zničený jehlový ventil, ale dával jsem zdravej, protože se motor uchlastával. Těsnění jsem si vyrobil zase nové pod víko a pod karb a pod podložku.

Sehnat tady repas sadu bylo nemožné, v jednom obchodě ho měli za 400kč na Capri 2,3L V6 ale vyprodáno a už nikdy to nenaskladní. Takže poradí někdo kde koupit repas sadu ?

Někdo mi včera emailem doporučil tento web: http://www.motomobil.com/carburetor-repair-kit-v6-23-26l-solex-35-eeit-carburetor,3237,SX200-13.html

Náhradní Solex na 2,3L V6 jsem si sehnal, je to už ta lepší verze co má i štelování bohatosti směsi na každou půlku motoru zvlášť (ten můj to nemá, má jen jeden šroubek v těle karbu), takže ten se budu snažit dát do TOP stavu!

Zatím mám jistou věc koupit nové svíčky!

Štěstí že když jsem opravoval výfukové potrubí tak jsem myslel na to zavařit na trubky co vedou před středový tlumič matice pro lambda sondy, abych si mohl změřit bohatost směsi. Takže o víkendu je do zapojím a budu měřit.

Přece není možné aby 2,9L uškrcená na 2,3L karbu byla krvežíznivá kord když jí točím jen do 2000 otáček, žádný sportovní ježdění... ale jestli mi celou dobu cestoval benzín přes 5tej válec a utíkal výfukem pryč tak není divu frown
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1620

PříspěvekZaslal: 29. leden 2015 12:37    Předmět: Citovat

možná to bude znít divně, ale jak dlouho jsi tam měl benzín než jsi něco dotankoval ???
Co se stává: při současném trendu lít do benzínu řepkové sračky se po delší době odstávky tyto z benzínu uvolní (rozloží,..benzín se odpaří a olej zůstane......) a spolehlivě odstaví motor z provozu s průvodními jevy, které popisuješ - auto bez výkonu, nejde 1,2,3... válce,... atd...
Zkus promnout mezi prsty to co máš v karburátoru (plovákový komoře) - budeš li mít pocit mastnoty co nejde utřít hadrem - je to jasný Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 29. leden 2015 13:06    Předmět: Citovat

widder napsal:
možná to bude znít divně, ale jak dlouho jsi tam měl benzín než jsi něco dotankoval ???
Co se stává: při současném trendu lít do benzínu řepkové sračky se po delší době odstávky tyto z benzínu uvolní (rozloží,..benzín se odpaří a olej zůstane......) a spolehlivě odstaví motor z provozu s průvodními jevy, které popisuješ - auto bez výkonu, nejde 1,2,3... válce,... atd...
Zkus promnout mezi prsty to co máš v karburátoru (plovákový komoře) - budeš li mít pocit mastnoty co nejde utřít hadrem - je to jasný Cool



Řekl bych že jsi na to kápnul ... V létě jsem do čisté nádrže nalil 10L benzínu na test kdy jsem chtěl odzkoušet motor a přetěsněný karburátor. Motor tenkrát šel nastartovat na první pokus a šel za plynem, ale jezdit jsem s tím nemohl, protože nefungovalo servo řízení a elektrika. Pamatuji si že tenkrát v létě jsem ten motor nastartoval celkem 2x a vše v pohodě ... V listopadu jsem potřeboval nastartovat a nešlo to, věčně se uchcaly svíčky a motor ani neslíbil žádný ťuk otočky.. 2 týdny práce a zkoumání než jsem na to přišel.. rozebral jsem tenkrát karburátor a byl špatný jehlový ventil .. ale mohu říct že tolik zlatavého bordelu v plovákové komoře jsem neviděl ... natož že to bylo jen 2x nastartovaný a karburátor jsem vyčistil že byl uvnitř pěkně stříbrný. To bylo neskutečný, jak kdybych to nikdy nečistil Shocked Tak jsem karbec znova vyčistil a udělal nové těsnění a doteď to jde, ale takhle mizerně a ještě extrémní spotřeba Crying or Very sad


A natož že v nádrži je elektrické čerpadlo a má na sobě filtrační ponožku, pak další papírový filtr mám od čerpadla v motorovém prostoru před regulátorem tlaku paliva a další filtr je schovaný v tom Solexu, tak to je mazec co všechno za bordel se do něj dostane.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1620

PříspěvekZaslal: 29. leden 2015 15:09    Předmět: Citovat

ono je to možná ještě horší než si myslíš
ty bezvadný EKO dobroty v benzínu totiž "žerou" některé kovy (co se z nich dělají sítka) big grin big grin big grin
třeba ve všech starých motorkách mi to rozežralo sítka na kohoutkách Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 1. únor 2015 18:37    Předmět: Citovat

Tak jsem přes víkend pokročil.

Sundal jsem původní karburátor a měl jsem tu náhradní starší karburátor Solex 35 taky z nějaký 2,3L ale má už velký šroubek bohatosti směsi a pak dva malé na každém boku karburátoru na doladění... Nerozebíral jsem ho, nechci si zase přidělávat práci, buď půjde a nebo ... Očistil jsem ho, namazal, byl přidřený domeček termosytiče, vyměnil jsem to z toho původního a rázem to jde jemně .. další věc čeho jsem si všiml jak je to zubaté převodové ústrojí na klapky tak bylo dost vymačkané, že klapalo .. vyměnil jsem to z toho předchozího a musel jsem dosežídit klapky. Doladil jsem to, ale i tak tam byla vůle, když jsem otevřel hlavní komoru tak druhá co je poháněná tím převodem se otvírá méně, fláká se.. zřejmě díky vymačkanému zubatému převodu, bylo moc dobře vidět že první zuby mají vůli, za to ty poslední při plném otevření jsou bez vůle big grin Jestli to má za následek že motor je nestabilní a za chodu se malinko zatřese, díky tomu že nejsou klapky opravdu každá ve stejné poloze ?!?


Vyrobil jsem si veškeré těsnění pod karbec, nechal ho nasát olejem, dal tam pod karbec termo podložku, kterou když jsem toto auto koupil jsem jí tam neměl. Koupil nové svíčky NGK BPR6EF a vše namontoval.

Motor prvně nechtěl chytit, z důvodu toho že jsem nezapojil termosytič a přívěrné klapky vzduchu byly na plno otevřené.. nasadil jsem termosytič a nastartoval jsem na první pokus, volnoběh jsem doladil na 1000 otáček a motor jde pěkně. Občas je znát že náhodně se zatřese, jen takový malinký záchěv.

Karburátor jsem nenastavoval, je nastaven tak jak byl sundán z nějakého motoru.. Jen jsem zvedl volnoběh.

Motor šel pěkně za plynem, ale to na volnoběh asi každej, uvidím zítra za jízdy Very Happy


Čeho jsem si ale všimnul Idea

Motor běžel a já chtěl na zkoušku shodit motor z termosytiče na normální otáčky, odundal jsem z boku termosytič, abych mohl pohnout páčkou uvnitř, aby to spadlo na volnoběžné otáčky ... Klapky nahoře se otevřely, motor zasyčel a chcípnul .. Co bylo zajímavé tak z něj vyfoukl obrovský dým jako by tlakem. Podobně jsem to viděl u majitele když to startoval tak to taky fouklo z karburátoru (ale nedivím se, byl tam základní předstih na volnoběh až ukrutných 30° před horní úvratí, divím se že to vůbec šlo).

další věc je že když vypnu motor a otevřu škrtící klapky karburátoru tak ze sacího potrubí přes karb line kouř, když fouknu do karburátoru tak ho vyfouknu, ale zachvilku se line znova, zatím jsem tohle neviděl a nevím jestli je to normální nebo ne ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 2. únor 2015 7:12    Předmět: Citovat

Jízda provedena.. jezdí to lépe, ale! Po malinkém zahřátí při vyřazení nebo někam zacouvat při natočení volantu ten motor malinko chcípá, zřejmě budu muset přidat bohatost směsi na volnoběh. Při přidání malinko plynu na 1500rpm to nedělá.

Jinak dnešní jízda 2km si vyžádala své, rafika paliva šla za kus dolů, jsem v půlce Sad

Najel jsem celkem 30km a teoreticky podle budíku nádrže to už sežralo cca 27 litrů. TO JE STRAŠNÝ!

Kde je ta slavná spotřeba 15l/100km po městě ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dušan



Založen: 6.9.2008
Příspěvky: 479
Bydliště: o5 Praha

PříspěvekZaslal: 2. únor 2015 8:27    Předmět: Citovat

Vyhoď ten šrot co tam máš
a kup si někde za bůra 2,3-ku.
Podle toho co píšeš ti to žere 90litrů na sto.
To snad nemůže motorem vůbec potéct a ještě jezdit.
_________________
Granada MK II Turnier 2.8 Injection
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 2. únor 2015 8:58    Předmět: Citovat

Dušan napsal:
Vyhoď ten šrot co tam máš
a kup si někde za bůra 2,3-ku.
Podle toho co píšeš ti to žere 90litrů na sto.
To snad nemůže motorem vůbec potéct a ještě jezdit.



Já to taky nechápu ... kord když jsem vyměnil karburátor za jinej a rafika jde dolů stejně .... nevěřím tomu že přiškrceným karbem a při točení otáček do 2000rpm a klidnou jízdou že to má tak žrát ... tak bohatá směs to snad být nemůže a svíčky by se hned zalily ... napadá mě snad jedině že někde musí protékat nějaká hadice, ale zatím jsem si žádného fleku na zemi nevšiml že by ze mě tekl.


Musím stihnout ještě zapojit ty lambda sondy, změřit bohatost směsi za jízdy a uvidím ... projít celé auto jestli to někde neteče nebo jestli někde něco netěsní v nádrži že by se to odpařovalo, ale to by bylo nějaké rychlé.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Slušně vychovanej Pražák


Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 3891
Bydliště: Praha City

PříspěvekZaslal: 4. únor 2015 7:42    Předmět: Citovat

Nemůžeš to brát podle rafičky měřáku na palubce. Dej plnou, ujeď nějaký km a zase plnou. Do prvního cvaknutí. Jinak se to poznat nedá.
_________________
1977 Granada Coupe 2,0 GL
1983 Escort XR 3i
1988 Escort XR 3i Cabrio
1991 Scorpio Cosworth
1992 Escort RS 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 4. únor 2015 8:16    Předmět: Citovat

Brouk napsal:
Nemůžeš to brát podle rafičky měřáku na palubce. Dej plnou, ujeď nějaký km a zase plnou. Do prvního cvaknutí. Jinak se to poznat nedá.


Jako na tu jejich hračku měřák paliva jsem už koukal v létě.. bimetal omotaný odporovým drátem, něco tak strašného jsem na jiném starém autě neviděl Rolling Eyes

Byl znát pěknej rozdíl v létě, klíček do zapalování, zvedla se po několika minutách rafika, otevřel jsem dveře, foukl tam lehce vánek větříku a rafika šla dolů big grin

Stím jsem počítal, ale jako když ráno vyjedu a pak přijedu z práce a ta rafika je dole a ráno je na stejném místě, takže to je brutalita.



A aby toho nebylo málo tak jsem přišel na závadu. Karbec je teď na volnoběh lehce ochuzen, když šlápnu na brzdu, volnoběh jde dolů až ke chcípnutí. Takže posilovač brzd bude někde trhlej a beztak saje vzduch.. Plastová trubka a ventil je snad ok, protože se to děje jen při šlápnutí pedálu. S předchozím karburátorem to nedělalo.


Takže zase Radost Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 180
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 15. duben 2015 20:21    Předmět: Citovat

Dodám nějaké informace ohledně granady.


Samozřejmě pozitivní. Rolling Eyes Najezdil jsem 108km a sežralo to 55l paliva. Motor jsem točil tak akorát do 2000ot .. neřeknu kdybych to točil do neomezeně tak tu spotřebu chápu ....

Když to napíchnu na pet flašku tak při otáčkách cca 1500rpm to je schopný sežrat do minuty čtvrtku flašky ... nehorázně žravý motor..


Za tu dobu jsem musel shodit sací potrubí, byly pod ním netěsnosti, takže vyklepat těsnění a celé to potrubí lépe udělat protože na 2,9L V6 je 2,3L V6 potrubí a někdo nevychytal dobře díry, takže při posazení potrubí na motor bylo prokřížené a 1mm odstával od hlav v jednom místě, proto někdo to tam vytěsňoval červeným selikonem co samozřejmě benzín rozleptal a benzín tekl i do motoru... vše jsem pečlivě předělal a upravil. S těsněním jsem si taky pohrál, vše složeno na jedničku...

A aby toho nebylo málo tak z motoru jsem vypustil 7litrů oleje .. i když to mu se nedá říct olej, bylo to naředěno benzínem.. řídké jako voda .. divím se že motor se nevylágroval, ale pravda jezdil jsem s tím 2km trasy.

Teď je motor s 15W40 novým olejem + filtrem BOSCH a kompletně hezky přetěsnění sání a vše kolem.

Jen to žere furt jak protržený, karburátor to dělá moc bohaté/někde protejká a přitom jehlový ventil a hladina je ok .. a bych pravdu řekl nebaví mě ten vyjebaný solex furt opravovat, když to k ničemu nevede.


Nějaké návrhy jaký použít schopný dvojitý karburátor ? big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8998

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015 7:17    Předmět: Citovat

WEBER 38 dgas
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlaadimir



Založen: 2.4.2013
Příspěvky: 19
Bydliště: Slovensko,Kostolany pod Tribecom

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015 9:43    Předmět: Citovat

Súhlasím z Dušanom, vyhoď to daj tam obyčajnú 2,3 a aj zo solexom to pojde na bezne jazde bez problemov na 10-12L vonku jazdim bez problemov aj za 8,5L benzínu prípadne 11L LPG . Jazdím denno denne a žiadny problém už 3tí rok.
_________________
Granada MKII 2.3 V6
Volvo XC70 2.4T 4x4 (autíčko na zimu)
Peugeot 307 Kombi (nákupná taška)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3212
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 16. duben 2015 13:31    Předmět: Citovat

tak benzín v oleji = nespalování, takže bud jedna svíčka KO, kabel KO, špatné pořadí zapalování, špatný předsih, špatný zdvih ventilu výfuku...opravy stylem koupim jinej šrot jsou sice moderní ale neekonomické.
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
king2
Říkejte mi Blesku


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 4619

PříspěvekZaslal: 17. duben 2015 16:59    Předmět: Citovat

dal bych cossu, ta bude zrat o trochu min Twisted Evil
jinak tento motor chce generalku nebo rovnou vyhodit
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC7_eP-S3rzoDn7ejhiHB6GQ/videos
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127