Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Sani 2.8 V6 Kolin na americ.karburator 2-4barel

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mara_F



Založen: 14.9.2012
Příspěvky: 574
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: 25. leden 2015 1:41    Předmět: Sani 2.8 V6 Kolin na americ.karburator 2-4barel Citovat

Pratele, zkouseli jste nekdy toto sani s kombinaci amer.karbece?

http://www.offyparts.com/product_info.php/products_id/146

Ja jsem slysel jednou zvuk naseho 2.8 V6 kolina s americkym karbecem a byl to pozitek Very Happy)

http://www.therangerstation.com/tech_library/2_8L_Performance.html



Kdybych resil sani nyni jdou jiz jedine touto cestou...motor se krasne otevre...a plni.

http://www.racerwalsh.zoovy.com/product/RWA6110/Racer-Walsh-28-4bbl-Offy-intake-manifold-Ranger--Bronco.html

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Brouk
Slušně vychovanej Pražák


Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 3855
Bydliště: Praha City

PříspěvekZaslal: 25. leden 2015 20:56    Předmět: Citovat

todle tam píšou: The intake manifold and carb combo are made for street driving and lower rpm off road applications, such as trail riding and playing in the mud.

Hraní v blátě není stejné jako jízda bokem.... big grin
_________________
1977 Granada Coupe 2,0 GL
1983 Escort XR 3i
1988 Escort XR 3i Cabrio
1991 Scorpio Cosworth
1992 Escort RS 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mara_F



Založen: 14.9.2012
Příspěvky: 574
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 0:48    Předmět: Citovat

Brouk napsal:
todle tam píšou: The intake manifold and carb combo are made for street driving and lower rpm off road applications, such as trail riding and playing in the mud.

Hraní v blátě není stejné jako jízda bokem.... big grin


Very Happy)
Offenhauser sidli snad stale jeste stale v Californii, ale predpokladam, ze mysleli ten automobilovy vyznam, ne tento:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=play+in+the+mud
play in the mud
Playing in the mud is a remedy, common in Northern California, for making a woman's vagina feel tighter, especially after its been stretched out by a large penis. To play in the mud is to first get a woman hot and bothered followed by her stretching her vagina so that you may defecate in it. Once the feces is inside you then proceed to have sex with the vagina enjoying the extra tightness brought about by all the fecal matter inside.
Parker: Wow Ryan, that chick Bjorn hooked up with sure has a flappy vagina!
Ryan: Yeah i know i bet its so wide that they cant even have sex!
Parker: Well they could always play in the mud.
Ryan: Yeah, i suppose..

Ale zpet k tematu v knize How-to-build-and-modify-Ford-V6-engines tento manifold doporucuji, samozrejme jen 4barel. Maj patentovany ten princip toho proudeni, jak pri malych otackach, tak pri vysokych to funguje skvele. Jen jsem nikde nenasel, kolik to proti 38DGASu a standartnim manifoldu prida, ac jsem neprohlidl vse... Nasel jsem s timto Toyotu, a na grafu to pridalo 20% vykonu, coz je hodne dobre.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8969

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 11:51    Předmět: Citovat

US V6 ma jinak hlavy, jina pozice sacich portu, nelze pouzit Offyho na bezny kolin hosi...
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5367

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 11:52    Předmět: Citovat

V první řadě je potřeba myslet na to, že tyto úpravy motoru 2.8V6 v USA vycházejí z americké varianty tohoto motoru, která měla 100 až 108 koní (!) - dle roku výroby a implementace (tupá vačka, menší průměr ventilů). Tam pak výkon zvedne cokoliv.

Za druhé, americké 2.8 V6 měly jiné hlavy (přesně kanály v hlavách) = pokud vím, tak toto sání na evropské hlavy nesedí.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3207
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 15:59    Předmět: Citovat

... skutečně tohle sání je 99,9% uživatelů evropských oldfordů k prdu Very Happy díky těm zmíněným portům
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5367

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 16:24    Předmět: Citovat

Ono je to vidět i na tom obrázku, jak prostřední a zadní sací kanál jsou u sebe, zatímco evropská verze hlav má střední kanál uprostřed.


_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1591

PříspěvekZaslal: 26. leden 2015 18:35    Předmět: Citovat

existuje i obdoba sání na evropský motor, ovšem za patřičnou cenu big grin

v neposlední řadě US motor má i jiné písty, tím nižší kompresi atd.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maroš - OLDFORDCLUB



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 2264
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 27. leden 2015 20:49    Předmět: Citovat

Kolega Jakub Brezovsky allias REVAN na tu na fore, ma 2.8kolin s Holleys. Kupil si jednoducho redukciu na STD manifold a teraz sa uz len hra s karbecom, ale teda ide mu to neskutocne.
_________________
1981 Ford Capri 2.8i
1983 Ford Transit VLT 3.0Essex Allrad

https://www.facebook.com/oldfordclubslovakia/
https://www.facebook.com/Capri-Clan-Bohemia-507779559290313/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127