Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Uchycení přední nápravy cortina
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus/Cortina 1970-1982
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 26. únor 2014 11:13    Předmět: Uchycení přední nápravy cortina Citovat

Ahoj,
chtěl bych se optat,jestli tady někdo řešil uchycení přední nápravy.Chtěl bych na novou sezonu trochu poladit podvozek a zdá se mi,že je to největší slabina.Jde o ty velké silenbloky,jak drží nápravu v rámu.Přemýšlel jsem o mezikusu a potom vložit powerflex.Další otázka je,že moje přední náprava nemá stabilizátor.Má to velký vliv na jízdní vlastnosti ?? Děkuji za odpověd
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Murda



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 488
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 26. únor 2014 20:04    Předmět: Citovat

Ahoj,
stabilizátor je dobrá věc, omezuje naklápění auta do strany. To máš asi line1, když to nemá stabilizátor, ne? Tam byly menší silentbloky, mám tyhle v polyuretanovým provedení navíc, kdybys je chtěl.
_________________
Murda
http://mark3.cz
Cortina MkIII 1974 1.6 OHC GT "Executive" twin weber 40DCOE
Cortina MkIII 1974 Estate 1.6 OHC "Hašiši"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 26. únor 2014 22:39    Předmět: Citovat

co jsem koukal,tak montážní otvory jsou na nápravě připravené.Nevím jaký je rozdíl mezi MK1 a MK2.Pokud je máš v polyuretanu a jsou schodné jako mám já,klidně bych je koupil Very Happy Jaký je to průměr???Cena???
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5379

PříspěvekZaslal: 27. únor 2014 9:28    Předmět: Citovat

Myslím, že stabilizátor je asi dobrá věc, ale vše záleží také na naladění zavěšení kol. Třeba mě zarazilo, že Jeff Uren u svých laděných přestaveb na 3.0 V6 naopak stabilizátor z Cortiny sundaval a kompenzoval ho jinak naladěnou sestavou pružina/tlumič. Nebo třeba Ford, po tom co začal nakonec dávat stabilizártor sériově do všech modelů a verzí Cortiny Mk3, tak k tomu začal ale montovat jinak naladěné pružiny/tlumiče. U Cortiny Mk3 dobový tisk hodně kritizoval jízdní vlastnosti, takže se s tímto dost experimentovalo. U Cortiny Mk5, která má stejný podvozek, pak byla zase změna a Ford montoval měkčí pružiny, ale s tvrdšími plynovými tlumiči a s ještě tlustějšími stabilizátory.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Murda



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 488
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 27. únor 2014 22:58    Předmět: Citovat

Teď si nejsem jistej, jestli se bavíme o silentblocích na Cortině Mk3 (Line1 nebo Line2) nebo na modelech Mk1 a Mk2.
Mám navíc tyhlety silentbloky, co by měly být na Mk3 Line1:
http://www.ebay.co.uk/itm/MK3-Ford-Cortina-Front-Axle-Mounting-Bushes-in-Polyurethane-Sale-/281066706512?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4170e19650
Nepotřebuju je, takže je nechám za polovic Wink
_________________
Murda
http://mark3.cz
Cortina MkIII 1974 1.6 OHC GT "Executive" twin weber 40DCOE
Cortina MkIII 1974 Estate 1.6 OHC "Hašiši"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 17. březen 2014 22:56    Předmět: Citovat

děkuji za nabídku,ale bohužel to nejsou oni Sad
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlastik
Što ty skazal eto očeň pravda


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Stát Kopytov

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 19:46    Předmět: Citovat

A nechceš komplet nápravu s torzkou v klidu si ji udělat a pak jen vyměnit?
Na to uchycení do kastle já dal tyhle:
Daji se sehnat powerflexy. Ale nechtěj vědět, z jakého auta jsou.
_________________
Cortina MKIII
Sierra mkII lpg na denní ježdění dobrý
Escort 1,3 MK3 okapotovaná motokára čeká na odvoz
IFA W50L 5tun železa Sad RIP
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 19:54    Předmět: Citovat

Já mám nápravu komplet udělanou ( lak a origo futra ) jen jsem chtěl malinko potunit Very Happy Jaká je cena ???
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 19:55    Předmět: Citovat

z jakého jsou auta ??? Very Happy Průměry sedí ???
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlastik
Što ty skazal eto očeň pravda


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Stát Kopytov

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 19:58    Předmět: Citovat

Průměry skoro sedí, vevnitř je železná trubka, tak chce převrtat z 10mm na 12. A je to Fiat Uno. Zadní náprava
_________________
Cortina MKIII
Sierra mkII lpg na denní ježdění dobrý
Escort 1,3 MK3 okapotovaná motokára čeká na odvoz
IFA W50L 5tun železa Sad RIP
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 20:04    Předmět: Citovat

nemáš náhodou vnější průměr silenbloku ??? Tak bylo by to řešení,ale nebál si se, že při převrtání se zničí silenblok nebo ten je zvlášť ???
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlastik
Što ty skazal eto očeň pravda


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Stát Kopytov

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 20:14    Předmět: Citovat

Guma je na železné trubce. Ta má ve stěně asi 4mm tak když to převrtám z 10mm na 12 tedy uberu milimetr ve stěně, tak to je v pohodě. Normální stojí kolem stovky kus, tak to můžeš zkusit.
Mě se u těch originál trojúhelníku nelíbilo, že se to opírá v té díře na docela malé ploše. Tohle sedí na šesti plochách a je tam toho materiálu víc.
To převrtání doporučuju nechat někde na soustruhu. V ruce by jsi nemusel udržet rovinu.
_________________
Cortina MKIII
Sierra mkII lpg na denní ježdění dobrý
Escort 1,3 MK3 okapotovaná motokára čeká na odvoz
IFA W50L 5tun železa Sad RIP
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 21:25    Předmět: Citovat

byl tam znatelný rozdíl v jízdních vlastnostech ???
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlastik
Što ty skazal eto očeň pravda


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 1617
Bydliště: Stát Kopytov

PříspěvekZaslal: 5. květen 2014 22:03    Předmět: Citovat

Já nevím, jelikož to byly spíš taková tečka za komplet nápravou. Polyuretany, komplet čepy atd.
Ale přišlo mi, že se ta náprava v kastli tolik nehýbe. Ten obyč stojí kolem stovky úpravu a výměnu uděláš za odpoledne. Udělej ty přední, tam je výměna jednoduchá a uvidíš. Navíc já nejsem závodní jezdec, ale jsem spíš na pohodlnou jízdu.
_________________
Cortina MKIII
Sierra mkII lpg na denní ježdění dobrý
Escort 1,3 MK3 okapotovaná motokára čeká na odvoz
IFA W50L 5tun železa Sad RIP
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Honza Drapalík



Založen: 4.2.2008
Příspěvky: 772
Bydliště: Předboj

PříspěvekZaslal: 14. květen 2014 21:16    Předmět: Citovat

Tak silentbloky Fiat vyměněné. Nakonec to šlo odvrtat napohodu vrtačkou. chce to pomalu nadvakrát vrtákem 11 a potom 12-12,5. A pořád chladit vrták. Za půl hodiny bylo hotovo a ted jsem to bouchnul do knudsena. To už trvalo trochu dýl, bezmála tři hodiny.
Všechno parádně sedí..... jak auto na nápravě tak rozměry těch neorigo fiat siláčů. Konečně mi to drží a nem..dá se celá nápravnice.
Tímto děkuji Vlastikovi za data.......


_________________
Taunus Knudsen 2,8 V6 1975
Všetko odšrůbovat.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus/Cortina 1970-1982 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127