Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zetec 1.8 16v

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michal82



Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Golčův Jeníkov

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013 12:00    Předmět: Zetec 1.8 16v Citovat

Řešil někdo instalaci tohoto motoru.
Jedná se mi o to, jestli někdo nemá schema na zjednodušený motorový svazek.
_________________
Ford MUSTANG 2.8 1979
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milos



Založen: 23.2.2008
Příspěvky: 262

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013 14:30    Předmět: Citovat

jakou jednotku chceš použít?
měl jsem zeteka ve fiestě mk3 1,8 a 2,0 i se sériovou jednotkou a teď mám v mk2 escortu s megasquirtem...
schémata mám, najdu, jen napiš na co
_________________
Přední kola maj zatáčet, zadní hrabat!

Escort mk2 2.0... 141kW... 210Nm... 860kg
Transit mk1 diesel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
angličák



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 867
Bydliště: 74755

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013 15:41    Předmět: Citovat

Jo, řešil, mám to v Mk.III Escortu....schemata nalezneš zde http://www.fordfans.cz/download_el.php
http://www.fordfans.cz/ford.php

V jádru se dobereš k asi 5 kabelům, které jsou nutné k chodu motoru, je to celkem brnkačka...
_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2K AP1 - Ford never big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal82



Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Golčův Jeníkov

PříspěvekZaslal: 14. leden 2013 18:02    Předmět: Citovat

Jde mi jednoutku eecIV bez E.DI.S
_________________
Ford MUSTANG 2.8 1979
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
angličák



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 867
Bydliště: 74755

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 0:48    Předmět: Citovat

Z čeho konkrétně to je motor?? R.v. apod....
_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2K AP1 - Ford never big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal82



Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Golčův Jeníkov

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 7:11    Předmět: Citovat

Escort 1.8 16V 77KW r.v.98
_________________
Ford MUSTANG 2.8 1979
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
angličák



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 867
Bydliště: 74755

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 9:18    Předmět: Citovat

Hm, to sis zbytečně zkomplikoval tím, že v RJ je mimo EDIS i imobilizér a startér to má zezadu. Kdyby sis sehnal stejnou motorizaci ze staršího modelu, tak ti to bez problému padne na origo Fiesta převodovku a ta elektroinstalace je o poznání jednodušší, navíc je pak i dál jednodušší upgrade na 96 kw. Lepší je se předem ptát a pak kupovat.

Dle mého zahoď tu RJ, sežeň si z modelu Escort Mk.V motorovou elektriku s obyč RJ a EDISem mimo. Jsou tam trochu jinak délky kabelů ke vstřikům čidle klapky a volnoběžnému ventilu, ale jde to připodobnit. Pak opravdu dojdeš k tomu, že ti zůstane v ruce zásuvka, která se připojuje do zbytku autoinstalace a ta obsahuje nějaké kostry, signál od čidla tlaku oleje, signál na kontrolku dobíjení, otáčkoměr, napájení čerpadla, napájení RJ a napětí na paměť RJ. Což dopojit do zbytku Fiestové elektriky není problém.

Tento hybrid jsem už do pár aut dal a ta instalace s tou jednotkou co popisuju je fakt nakonec ta nejmenší práce na celé přestavbě.


_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2K AP1 - Ford never big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal82



Založen: 14.10.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Golčův Jeníkov

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 10:30    Předmět: Citovat

No to jsi mne moc nepotěšil Smile
Starter vzadu se mi líbil trochu víc z důvodu tepelného namáhání od RS svodů. Na Fordfans jsem našel schemata snad i na tu svoji jednotku, uvidím jestli to dám s touhle, nebo budu muset sehnat z MKV.
Mám ještě jeden dotaz Jak jsi vyřešil u RS svodů lambdu. Snímáš jen jeden pár výfuků?
_________________
Ford MUSTANG 2.8 1979
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
angličák



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 867
Bydliště: 74755

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 10:50    Předmět: Citovat

Na mém motoru je startér vepředu a je mu to jedno, startuje statečně kdy chci. Dost tomu pomohla termopáska, kupodivu mi to funguje i na původním 1.3 chladiči a není problém. Lambdu mám na jedné větvi a ničemu to nevadí, motor funguje báječně, spotřeba je parádní, žere to snad i méně než původní CVH.

Co se týče Zeteca ve starém krámu, jsem maximálně spokojen...škoda, že sis rovnou nesehnal RQB 96 kw. Já to mám nainstalované i s LSD z RST Escorta a je to vskutku pekelný vozík vzhledem k váze a výkonu, který to díky drobným úpravičkám generuje.

Převodovku stejně budeš potřebovat časem jinou, nevím kam to chceš šponovat, chceš li zůstat u těch 77 kw, mi to původní převodovku spotřebovalo během 14 dnů,ale zas tam mám víc kobyl, ale i tak. Ten startér se dá přemístit i dopředu, pokud má člověk správné nástroje Very Happy
_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2K AP1 - Ford never big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
suicyco



Založen: 28.8.2009
Příspěvky: 110

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 10:55    Předmět: Citovat

angličák napsal:
Hm, to sis zbytečně zkomplikoval tím, že v RJ je mimo EDIS i imobilizér a startér to má zezadu. Kdyby sis sehnal stejnou motorizaci ze staršího modelu, tak ti to bez problému padne na origo Fiesta převodovku a ta elektroinstalace je o poznání jednodušší, navíc je pak i dál jednodušší upgrade na 96 kw. Lepší je se předem ptát a pak kupovat.

Dle mého zahoď tu RJ, sežeň si z modelu Escort Mk.V motorovou elektriku s obyč RJ a EDISem mimo. Jsou tam trochu jinak délky kabelů ke vstřikům čidle klapky a volnoběžnému ventilu, ale jde to připodobnit. Pak opravdu dojdeš k tomu, že ti zůstane v ruce zásuvka, která se připojuje do zbytku autoinstalace a ta obsahuje nějaké kostry, signál od čidla tlaku oleje, signál na kontrolku dobíjení, otáčkoměr, napájení čerpadla, napájení RJ a napětí na paměť RJ. Což dopojit do zbytku Fiestové elektriky není problém.

Tento hybrid jsem už do pár aut dal a ta instalace s tou jednotkou co popisuju je fakt nakonec ta nejmenší práce na celé přestavbě.


pekne thumbsup
_________________
1967 Cortina MK2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
angličák



Založen: 17.1.2006
Příspěvky: 867
Bydliště: 74755

PříspěvekZaslal: 15. leden 2013 11:02    Předmět: Citovat

Díky moc. Si tu zaonanuju, takhle to vypadalo v létě big grin Koni fahrwerk, Sparco sitzen, 16" OZ racing Monte a jiné blbosti. Pavlík se asi posere, ale musím vždy využít každou skulinku, abych to sem nějak vecpal big grin




_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2K AP1 - Ford never big grin
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127