Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ford Taunus coupé V6 2,0 - rekonstrukce
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus/Cortina 1970-1982
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
fordowner



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 17
Bydliště: Hrobčice

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2018 9:50    Předmět: Citovat

Venca napsal:
ntpr napsal:
PS: nemáte někdo na prodej horní sání na 2,8 na karb??????? Koupím hned!

Schání se dost blbě, já použil sání z 2,3 a nechal zvětšit a slícovat kanály na kanály v palicích a otvory pro karbec zvětšit a slícovat s komorama na karbu, funguje to skvěle, motor vypadá skoro jako 2,3, finančně to vyšlo podobně jako koupě 2,8 sání a to slícování přidá nějakýho toho poníka...
Karburátor jsem použil Weber 38DGAS, možná by tomu neškodil o fous větší...


Karburátor Weber 38 DGAS by měl obsloužit motor o výkonu do 150 koní. Možná to bude chtít si pohrát s velikostí trysek a vzdušníků.

Další alternativou je karburátor Weber 40 DFA, nebo Weber 40 DCNF.




Venco a co Weber 38/38 DGMS?
_________________
Ford Taunus TC coupé V6 2,0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5400

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2018 11:59    Předmět: Citovat

DGMS je podle mě DGAS s manuálním sytičem. Jinak je to stejné.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1611

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2018 13:58    Předmět: Citovat

při současném stavu trhu a cen nemá smysl o 40/40 uvažovat

38/38 je k mání za velice rozumné peníze a ve variantě jak s manuálním, tak vodním nebo elektrickým sytičem a nebo taky bez sytiče big grin všechno umíme
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Slušně vychovanej Pražák


Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 3887
Bydliště: Praha City

PříspěvekZaslal: 8. listopad 2018 22:54    Předmět: Citovat

42 nebo 44 DCNF není scifi, ale je to hlavně o Americe a pak dopravě. Řešil jsem minulý rok, no ale jsou doma
_________________
1977 Granada Coupe 2,0 GL
1983 Escort XR 3i
1988 Escort XR 3i Cabrio
1991 Scorpio Cosworth
1992 Escort RS 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1611

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 0:36    Předmět: Citovat

3x DCNF ???? to sání na to stojí jak celý auto ....
já měl na mysli 40/40 DG??, což existuje, ale dostupnost .......
takže 38/38 DG?? a dohnat sání

stříkačka je vždycky lepší thumbsup
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marchelo



Založen: 22.6.2010
Příspěvky: 125
Bydliště: Schwarzebach Karlovarsko

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 11:33    Předmět: Citovat

DCNFka jsou super klasika ale ta cena a sání no na origo na starej kolín ani raději nepomyslet.Já bych zkusil použít sání z 2.9 a určitě by nebylo marný zkusit IDFka mají sice širší rozchod ale v replice cenově rozhodně dostupnější.
https://www.weberperformance.com.au/product_info.php?products_id=1647
A nebo 4komora Wink https://postimg.cc/hhMWBVNy
Tohle byla jen taková nedotažená sranda Very Happy https://postimg.cc/bDTMqjVD
_________________
Cortina mk3 2.0 vosa
Cortina mk3 1.6 ve výstavbě


Naposledy upravil Marchelo dne 9. listopad 2018 11:58, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
fordowner



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 17
Bydliště: Hrobčice

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 11:39    Předmět: Citovat

Marchelo napsal:
DCNFka jsou super klasika ale ta cena a sání no na origo na starej kolín ani raději nepomyslet.Já bych zkusil použít sání z 2.9 a určitě by nebylo marný zkusit IDFka mají sice širší rozchod ale v replice cenově rozhodně dostupnější.
https://www.weberperformance.com.au/product_info.php?products_id=1647


tak to je pila. Zkusil se nekdo svézt s takovým triplem pod kapotou? Pro začátek zůstanu u klasiky.
_________________
Ford Taunus TC coupé V6 2,0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marchelo



Založen: 22.6.2010
Příspěvky: 125
Bydliště: Schwarzebach Karlovarsko

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 12:03    Předmět: Citovat

fordowner napsal:
Marchelo napsal:
DCNFka jsou super klasika ale ta cena a sání no na origo na starej kolín ani raději nepomyslet.Já bych zkusil použít sání z 2.9 a určitě by nebylo marný zkusit IDFka mají sice širší rozchod ale v replice cenově rozhodně dostupnější.
https://www.weberperformance.com.au/product_info.php?products_id=1647


tak to je pila. Zkusil se nekdo svézt s takovým triplem pod kapotou? Pro začátek zůstanu u klasiky.

Přesně tak sežeň sání karbec 38ku a bude to super a nesežere tě to z bot no i když Wink ale bude to vypadat jak má a časem třeba na něco zajímavýho narazíš.
_________________
Cortina mk3 2.0 vosa
Cortina mk3 1.6 ve výstavbě
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1611

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 13:55    Předmět: Citovat

čím víc karburátorů - tím víc seřizování Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5400

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 15:46    Předmět: Citovat

fordowner napsal:
Marchelo napsal:
DCNFka jsou super klasika ale ta cena a sání no na origo na starej kolín ani raději nepomyslet.Já bych zkusil použít sání z 2.9 a určitě by nebylo marný zkusit IDFka mají sice širší rozchod ale v replice cenově rozhodně dostupnější.
https://www.weberperformance.com.au/product_info.php?products_id=1647


tak to je pila. Zkusil se nekdo svézt s takovým triplem pod kapotou? Pro začátek zůstanu u klasiky.


Mě dostává, jak si každý myslí, čím více karburátorů, tím automaticky větší výkon. Ale pokud se motor nechá v tovární konfiguraci, tak žádné karburátory s tím nehnou, ať jich tam bude sebevíc. 3 karburátory posazené na sání jsou jen třešničkou na kompletně vyladěném motoru. Cpát to na sériový motor žádné valné výsledky nepřinese.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5400

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 15:57    Předmět: Citovat

widder napsal:

stříkačka je vždycky lepší thumbsup


Pokud myslíš K-Jet, tak ano, ale u EFI s jeho EGR ventilem, recirkulací spalin do sání, dodatečnou váhou cca 30 kg ve všech těch trubičkách a serepetičkách okolo, katalyzátorem a dalším, tak tam si tím nejsem moc jistý. Ostatně papírových 143 koní u EFI mluví samo za sebe. Ekologie si vyžádala své.

Ale samotnou vačku má EFI docela dobrou. Pravda, už ne tak hodně točivou jako K-Jet, ale zase s lepším průběhem ve středních otáčkách, než má K-Jet. EFI vačka je svým naladěním něco mezi K-Jet vačkou a čistě karburátorovou vačkou. V kombinaci s karburátorem funguje EFI vačka docela pěkně.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
rrobertt



Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 631
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 20:02    Předmět: Citovat

Nemá někdo průběh kW/NM motorů K-Jet a EFI ?
_________________
Zavistivci chcípněte!
1978 Capri 2.3 S
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
fordowner



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 17
Bydliště: Hrobčice

PříspěvekZaslal: 9. listopad 2018 20:04    Předmět: Citovat

Venca napsal:
widder napsal:

stříkačka je vždycky lepší thumbsup


Pokud myslíš K-Jet, tak ano, ale u EFI s jeho EGR ventilem, recirkulací spalin do sání, dodatečnou váhou cca 30 kg ve všech těch trubičkách a serepetičkách okolo, katalyzátorem a dalším, tak tam si tím nejsem moc jistý. Ostatně papírových 143 koní u EFI mluví samo za sebe. Ekologie si vyžádala své.

Ale samotnou vačku má EFI docela dobrou. Pravda, už ne tak hodně točivou jako K-Jet, ale zase s lepším průběhem ve středních otáčkách, než má K-Jet. EFI vačka je svým naladěním něco mezi K-Jet vačkou a čistě karburátorovou vačkou. V kombinaci s karburátorem funguje EFI vačka docela pěkně.



Tohle jsem si taky myslel, ale nechtěl jsem tady být za vola. Smile Prostě jedno sání... jeden karb a jeden motor Smile Smile



_________________
Ford Taunus TC coupé V6 2,0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ntpr



Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 363
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 10. listopad 2018 16:42    Předmět: Citovat

Marchelo napsal:
Tak tady jedno sání na 2.6ku https://www.ebay.de/itm/Ford-V6-Capri-Granada-2-6l-125-PS-Ansaugbrucke-geoffnet-auf-37-3mm-72TF-9425-FA/192712363900?hash=item2cde8d4f7c:g:zSYAAOSw0rBb1bYU
Jinak slícovat s kanálama v hlavách je v poho ale zvětšit kanál sání po celé své délce u krajních válců je myslím nereálný páč za roh není přístup.


v tom sani je jedna velka komora, staci upravit otvory v tloušťce cca 1,5cm

jinak sani pro 2,3 a 2,6 je uplně stejný
_________________
Capri MkIII 2,3Ghia 1980
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1611

PříspěvekZaslal: 11. listopad 2018 19:15    Předmět: Citovat

to sání je sice "propojený", ale naprosto minimálním průřezem a kvůli jiným věcem - to tak je
Na V6 žije každá polovina motoru svým životem a speciálně na Capri se to dá velice snadno zjistit big grin
stačí ochudit jednu stranu (což se samostatným výfukem snadno změří) a jde celý motor "do háje" a sání to nevyrovná
předělaný sání je jen takové nouzové řešení, které se dá omluvit nedostupností originálu
osobně bych vzal dostupný 2,3 sání, přiložil Weber 38/38DGxx s možností natryskování jak na na 2,3, tak 2,8 a hurá ........ nejvíc muziky za nejmíň peněz
a v mezi čase si můžeš hrát s natryskováním a shánět 2,8 sání Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus/Cortina 1970-1982 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127