Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ford Taunus 2.3 GXL Fastback 1971
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> vaše auta
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2018 13:26    Předmět: Ford Taunus 2.3 GXL Fastback 1971 Citovat

Tak jsem si říkal, že bude lepší a přehlednější založit nové vlákno, protože se vlastně jedná o jiné auto. Je to GXL rok 1971.

Není kompletní, chyběla zadní náprava, motor, okna, přední sedačky, dveře a spousta dalších dílů. Naštěstí se mi ale už podařilo většinu dílů sehnat, včetně 2.3 motoru Twisted Evil
Koupí téhle kastle jsem si vytáhl velký trn z paty, jelikož to Lko, co mám je víc děravý, než celý. Navíc je to 1.3 a s mým záměrem dát do něj 2.3 V6 by byl problém dát to na veteránský čísla. Nechci nic šmelit.

Jinak garáž/pergola, kterou jsem stavěl je už v takovém stavu, že se v ní dá konečně dělat na autě, takže můžu začít. No bude to makačka Smile

Fotky ze dne koupě:
Byl to docela záhul naložit to na vozík bez zadní nápravy a přitom to neponičit big grin















Konečně doma:







Aktuální stav ke dni 8.7.2018:














Přední náprava, kterou bych tam chtěl dát:








_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marchelo



Založen: 22.6.2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Karlovarsko

PříspěvekZaslal: 9. červenec 2018 6:14    Předmět: Citovat

Sehnat kastli na kupído u nás v Čechách 😮; to je sakra štěstí tož gratuluji !!! 😉👍A navíc gxl na V6 tak to už neříkám nic teda ;boční lišty,chrom lemy ,zadní lišta jo a přístrojovka
i se střefovým panelem no ty brďo tak to se cení vnitřek (tapece,sedáky)jsou jinačí oproti Lku a hůř se shání ale jde to tak držím palce ať se vše daří a hlavně ať nedojdou síly a chuť byla by to škoda!!
_________________
Marchelo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2018 20:20    Předmět: Citovat

Po sundání blatníku už to není taková krása ale pořád to není nejhorší Smile Všude je spousta "psího h*vna" tak uvidíme po očištění, jak na tom je. big grin








_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Slušně vychovanej Pražák


Založen: 1.2.2006
Příspěvky: 3870
Bydliště: Praha City

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2018 21:06    Předmět: Citovat

To je ještě dobrý, normálně pod tema blatníkama je až motor big grin
_________________
1977 Granada Coupe 2,0 GL
1983 Escort XR 3i
1988 Escort XR 3i Cabrio
1991 Scorpio Cosworth
1992 Escort RS 2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8989

PříspěvekZaslal: 3. srpen 2018 10:42    Předmět: Citovat

Zdar, posli me nebo sem prilep pls fotky obou stitku, zkusime rozklicovat, co to vlastne puvodne bylo. Nejaky drobnosti me z renovace zbyly, kdybys neco potreboval, zkusim pohledat.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8989

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2018 12:21    Předmět: Citovat

Tak kastle je 03/1973, na 90% 1,6 GXL puvodne
Sitkty a to je bomba, jsou z 11/1970 V6 GT!
Nemel jsem dodneska tuseni, ze GT se delalo v V6, nikdy jsem to nevidel, a mel dodneska za to, za GT = 1,6 GT motor (jiny karbec, hlava, svody)
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Honza Drapalík



Založen: 4.2.2008
Příspěvky: 771
Bydliště: Předboj

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2018 22:15    Předmět: Citovat

To jsou hezký zprávy, ty Ondru určitě potěšej. Byl jsem se tam včera podívat cestou z dovolený a pokochat pohledem na dva fastbacky vedle sebe. Už se do toho začíná pomalu nořit. Držim mu palce, aby to dotáhl dle svejch představ. Very Happy
_________________
Taunus Knudsen 2,8 V6 1975
Všetko odšrůbovat.....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2018 5:32    Předmět: Citovat

https://www.youtube.com/watch?v=UvhsAXpGepg

Tady má borec podle popisku taky GT V6 ale nevím, jestli je to originál. A samozřejmě ta barva..
_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5377

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2018 11:08    Předmět: Citovat

Knudsen1971 napsal:
Tak kastle je 03/1973, na 90% 1,6 GXL puvodne
Sitkty a to je bomba, jsou z 11/1970 V6 GT!
Nemel jsem dodneska tuseni, ze GT se delalo v V6, nikdy jsem to nevidel, a mel dodneska za to, za GT = 1,6 GT motor (jiny karbec, hlava, svody)


Pozor, nesmí se zaměňovat GT jako označení výbavy vozu a GT jako označení varianty 1.6 motoru. Samozřejmě, že mohla být GT výbava s V6 motorem, jako mohla být třeba pouze L výbava s motorem 1.6GT.

Jinak 11/1970 je velmi raný kus. Prodej začal v říjnu 1970. To je zajímavé. Škoda, že to není i to skutečné auto, ale už pouze štítek.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 10. srpen 2018 19:55    Předmět: Citovat

Tady jsem ještě něco našel v dobovém prospektu k tomu GT a V6. Německy moc neumím ale GT a 90ti koňovej dvoulitr V6 přeložím big grin




_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
king2
Říkejte mi Blesku


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 4580

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2018 11:50    Předmět: Citovat

88 koni na 1.6GT a 90koni na V6 2.0, rozdil 2 kone mi prijde fakt malo. Nevite nekdo kolik je tam rozdil v NM?
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC7_eP-S3rzoDn7ejhiHB6GQ/videos
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2018 18:38    Předmět: Citovat

king2 napsal:
88 koni na 1.6GT a 90koni na V6 2.0, rozdil 2 kone mi prijde fakt malo. Nevite nekdo kolik je tam rozdil v NM?


1,6 GT má cca 125 Nm a 2.0 V6 cca 149 Nm. A celkově to převýšení momentu je u V6 podstatně větší (viz obr.).

_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marchelo



Založen: 22.6.2010
Příspěvky: 99
Bydliště: Karlovarsko

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2018 19:18    Předmět: Citovat

Ondikk napsal:
king2 napsal:
88 koni na 1.6GT a 90koni na V6 2.0, rozdil 2 kone mi prijde fakt malo. Nevite nekdo kolik je tam rozdil v NM?


1,6 GT má cca 125 Nm a 2.0 V6 cca 149 Nm. A celkově to převýšení momentu je u V6 podstatně větší (viz obr.).

U 2.0 přestává tah od 3000ot kdežto u 1.6 až ve 4000ot a i potom to nejde tak strmě dolů ale to je jedno podstatný je zvuk V6 Twisted Evil
Jinak 2,3 je na tom podstatně líp než 2.0 kvůli vyššímu kompresnímu poměru a rozdíl je i s natryskovaným karbecem na 114ps.
_________________
Marchelo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondikk



Založen: 24.8.2016
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2018 19:44    Předmět: Citovat

Práce pokračují.


_________________
1972 Ford Taunus 1.6 L Kombi
1971 Ford Taunus 2.3 GXL Fastback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8989

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2018 21:53    Předmět: Citovat

Ondikk napsal:
Tady jsem ještě něco našel v dobovém prospektu k tomu GT a V6. Německy moc neumím ale GT a 90ti koňovej dvoulitr V6 přeložím big grin




Tenhle prospekt nekde taky mam, ale asi uz zapominam no:)
To auto muselo vypadat jako z tohoto prospektu, dle stitku melo tuto zlutou, bezovy latkovy interier. Vzhledem k tomu, ze se jednalo o jeden z prvnich, vnucuje se myslenka, jestli ty stitky nejsou z tohoto auta:)))
V6 Knudsenu line 1 bylo malo, jeste min coupe a tohle je prvni origo V6 GT coupe co vidim origo stitky.
Jinak co pise Venca s tema kombinacema vybav a motoru myslim neni uplne pravda, GT 1,6 motor byl pouze ve vybave GT, nebo GXL. Stejne tak V6 2.0 - pouze GT a GXL. Nekde snad vyhrabu i cenik z roku 1970.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> vaše auta Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127