Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vacka 2.3 cologne / vase upravy motoru

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ond.ra



Založen: 2.1.2018
Příspěvky: 4
Bydliště: HK

PříspěvekZaslal: 14. leden 2018 16:14    Předmět: Vacka 2.3 cologne / vase upravy motoru Citovat

zajimalo by me jestli nemate nekdo tip kde sezenu ostrejsi vacku na 2.3 kolin, pripadne - melo by jit o novejsi typ - 84kw
pripadne jake jsou vase vykonnostni upravy tohoto motoru? nebo jaky zakladni jednodussi upravy se daji udelat za ucelem pridani vykonu (vacky, ventily, sani, vyfuky apod.)
tohle tema jsem tu hledal ale nenasel..
diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3201
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 15. leden 2018 9:13    Předmět: Citovat

dá se hodně věcí, ale v dnešní době je to hodně o penězích.
-Vačku bud koupíš nebo necháš vybrousit stávající.
-Dají se posunout vahadla kvůli zdvihu
-můžeš použít bud 2,8 hlavy (musíš upravit KP) nebo necháš vyměnit sedla na stávající a napereš tam ventily z 2,8, kanály přeportuješ
-další špek je karburace, to je věc financí, jeden, dva, nebo tři, nebo 2xtriple...
-zapalko...zde je milion možností, nicméně elektronika je elektronika, mě kladívko stíhalo i 8000rpm ale spolehlivost už silně klesá.
-výfuky jsou paradoxně asi nejméně podstatnou částí, resp dokáží nejmenší nárůst výkonu. Ale je pravou, že pokud si dáš tu práci a spočítáš si sání/výfuk chyba na výfuku bude znatelná.
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1571

PříspěvekZaslal: 15. leden 2018 19:00    Předmět: Citovat

proč má někdo zájem o "vylepšení" 2,3 ???
finančně - nesmysl (nejmenší dostupnost dílů i standartních )
principově - nesmysl (rychlejší je rovnou našroubovat 2,8 a tu je možné dále za rozumné peníze dále "tunit")
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3201
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 16. leden 2018 13:47    Předmět: Citovat

Já zamlada jako hec tunil 2,0Very Happy V6 a celkem to jelo:-)
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ond.ra



Založen: 2.1.2018
Příspěvky: 4
Bydliště: HK

PříspěvekZaslal: 18. leden 2018 19:50    Předmět: Citovat

taky pravda. proto me to zajimalo, takze diky za nazor..
popravde uz nejakej cas koukam po 2.8 a nabizi se jedna z taunusu (puvodne 28i ze sierry nebo neceho podobnyho) predelana na carb.. tak uvidim.
diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ond.ra



Založen: 2.1.2018
Příspěvky: 4
Bydliště: HK

PříspěvekZaslal: 29. leden 2018 12:43    Předmět: Citovat

Jeste jeden dotaz - neznate nekoho kdo dela upravy a prestavby V6 kolinskych motoru? veci jako uprava sani, vymena vacky, slicovani a podobne..
dal taky nekdo kdo vyrabi vyfokovy svody? nekde jsem tu cetl o nejakem cloveku ale prosim spis o kontakty.. (idealne okoli vychod cech)
diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
king2
Říkejte mi Blesku


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 4528

PříspěvekZaslal: 5. únor 2018 8:38    Předmět: Citovat

takže vse na zakazku - to mas pul mega v supliku? nebo si to zatim nezacal pocitat???
a to chces dat jen za motor? do jakeho auta? kolik budes investovat do podvozku, prevodovky, brzd? eek
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC7_eP-S3rzoDn7ejhiHB6GQ/videos

www.oldfords.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5336

PříspěvekZaslal: 5. únor 2018 10:25    Předmět: Citovat

Jako levná zábava to samozřejmě není, ale půl miliónu, to hodně přeháníš Kingu.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
king2
Říkejte mi Blesku


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 4528

PříspěvekZaslal: 12. únor 2018 16:40    Předmět: Citovat

kastle - vyvareni a lak - 100k, nedej boze aj nejaka ta klec

moto - 150k psal ze chce vacky, ventily aj sani
jen vacice budou 20k
portovani hlav motoru dalsich 20k
trumpety na to portovane sani budou tak 50k jedna se o V6
ladene svody 15k
dalsich 20k da za doladeni a dalsich 20k(az 60k) za poradnej kompl na kterem se da ladit

prevodovka - shit za 5k bych na to nedaval a nove poradne jsou tak za 100k, nebo nabastlit nejakej silnej manual z neceho = nova frema a kardan a drzaky do kastle, a jeste nejaka ta prevodovka - idealne po repasi

podvozek, brzdy(30+20), tlumice(20), silent(20), loziska, difec (20) - 150k

jako je to mezi 3-4 kilama, pokud to auto nema blizsko k FIA homologaci tak to jsou vyhozene penize. resit takto motor V6 2.3 je nesmysl.

hod oko na V6 cosworth nebo R4 cosworth

http://www.burtonpower.com/parts-by-fitment-type/parts-by-engine-ford.html

ten duratec V6 2.5 vyjde asi nejlevneji a je ted dostupnejsi nez cossa
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC7_eP-S3rzoDn7ejhiHB6GQ/videos

www.oldfords.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1571

PříspěvekZaslal: 12. únor 2018 20:11    Předmět: Citovat

ono to za půl mega nebude - tedy ten předpokládaný rozsah:
" jaky zakladni jednodussi upravy se daji udelat za ucelem pridani vykonu"
o kastli se nemluví a brzdy a podvozek nikoho netrápí
pak je otázkou rozsah úprav, respektive předpokládaný konečný výkon
má-li být výsledek +10PS tak to je asi otázka smysluplnosti versus ceny
má-li být výsledek +více, pak je to otázka peněz a fylozofie jak na to
alternativně se nabízí třeba 2,8+karb, 2,8+i, 2,3+turbo May, coss V6 nebo R4, duratec,....
začíná to kolem 50tis a končí v nekonečnu Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
king2
Říkejte mi Blesku


Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 4528

PříspěvekZaslal: 22. únor 2018 14:46    Předmět: Citovat

big grin
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC7_eP-S3rzoDn7ejhiHB6GQ/videos

www.oldfords.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127