Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

dobové černobílé foto
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> galéria
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8967

PříspěvekZaslal: 11. leden 2018 12:31    Předmět: Citovat

vono v ty dobe Opel snad kompletne kopiroval design Fordu.. tohle je P7 jak vysita...pekny fotky kluci Smile
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Karlos
fordever team


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 797

PříspěvekZaslal: 21. leden 2018 21:19    Předmět: Citovat

capri.cz napsal:
barii napsal:
o tohle se musím podělit....kamarád mi poslal fotky auta které měl v roce 1977









Pana Háka znám osobně dodněška jezdí závody do vrchu perfektní člověk
Jinak auto stále žije stojí v jednom muzeu


Před pár dny jsem potkal pána, co zná pana Háka a auto také dlouhý roky. Říkal mi, že tu psí kost původně postavil Zakowski, proto také ta hláška Hakspeed místo Zakspeed. Víte o tom někdo víc? Pokud je to pravda, tak je to dobrá relikvie!
_________________
1972 Works Cologne Capri MK1 RS2600 LV Replica
1965 Cortina MK1 2door
1970 Transit MK1 hasič dlouhej vysokej
.. a další na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr B.



Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 441
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 22. leden 2018 9:50    Předmět: Citovat

Doufám, že nevadí, že jsou obrázky barevný.
Automobil na snímku rozhodně nepochází od Zaka jedná se původně o Escort 900, který byl předělán na verzi 1300 se kterou pan Jiří Hák ( dodnes jezdí Edda Cup ) jezdil okruhy a kopce. Pak byl motor 1600 a účast v jiné třídě a dokonce jezdil i s motorem Lotus. Zajímavostí je, že tlusté blatníky jsou ručně klepané z původních blatníků bez přidání plechu, taky proto je každý blatník jiný. Po ukončení závodní dráhy auto parkovalo v ulici Písnická, Praha 4 ( 1985 - 1989 ) mělo tmavě modrou barvu a podprahové výfuky, pak nevím a pak se dost upravené a přestříkané reflexní barvou pohybovalo v Hostomicích u Prahy. To už v něm byl motor Pinto 2,0 OHC. Následně ho Jan Trajbold st. zakoupil pro muzeum sportovních vozidel v Lánech. Tam bylo přelakováno na bílo a dostalo polep Castrol Zakspeed. Aktuálně je vozidlo v držení pana Antonína Blažka, který dle poslední zprávy chce vozidlo dát do původního stavu.











_________________
Ford Capri Mk Ib 2600 RS bílá - modrá
Ford Capri Mk II 3,0 Ghia Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> galéria Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127