Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Brzdy 2,3S

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Capri 1968-1987
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Spitfire



Založen: 17.2.2010
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: 6. červenec 2016 20:10    Předmět: Brzdy 2,3S Citovat

Zdravím, mám problém s předními brzdami, auto po výměně všeho za nové věci, repase brzdičů, nový hl. brzdový válec, auto stále pořád bídně brzdí, tedy dle mého názoru nedostatečně nato, abych se v autě cítil bezpečně. Starý žigulík mi brzdí líp a to nemá posilovač. Začínám si myslet, že to soudruzi z Kolína někde posraly. Dočetl jsem se, že tyto auta mají problémy s brzdami a dá se to nějak upravit nebo opravit tím, že se dají brzdy z jiného modelu auta.

Může mi někdo poradit jak nato, než to začnu bastlit metodou pokus omyl a bude mě to stát nesmysl ?

Díky Spitfire.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
G.Cowlley
Říkejte mi Georgi


Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 3211
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2016 16:04    Předmět: Citovat

mam obavu že tady asi nikdo neposoudí zda ti to brzdí dobře nebo špatně, nicméně ford vyrobil miliony vozů s touto specifikací a parametrem brzd a pochybuji že by vzbuzovaly pocit nebezpečí. Trošku bych to zkusil vzít selským rozumemem a nechal bych brzdy odbrzdit na válcích kde je vidět zda brzdí dost nebo málo. Otázkou je zda máš dost velký podtlak na posilovači, ttěsné aktivní členy soustavy, atd atd. nahradit seriové brzdy něčím lepším samozřejmě jde ale už se zde bavíme o upravách nikoliv opravach
_________________
punk pro všechny!

www.meistermotorsport.cz
Capri mkI PROJECT ULTIMA 1969
Capri mkII 1,6GT 1974
Capri mkIII 2,9 V6 1979-3xweber - náskok díky technice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1595

PříspěvekZaslal: 11. červenec 2016 18:24    Předmět: Citovat

souhlas s "Cowlleym" - těžko posoudit po internetu současný stav
jestli si někde četl něco ve smyslu "slabých brzd" u Capri - bylo tím myšleno asi něco jiného než skutečnost, že auto brzdí hůř než Žiguli Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mara_F



Založen: 14.9.2012
Příspěvky: 582
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: 17. prosinec 2017 13:23    Předmět: Re: Brzdy 2,3S Citovat

Spitfire napsal:
Zdravím, mám problém s předními brzdami, auto po výměně všeho za nové věci, repase brzdičů, nový hl. brzdový válec, auto stále pořád bídně brzdí, tedy dle mého názoru nedostatečně nato, abych se v autě cítil bezpečně. Starý žigulík mi brzdí líp a to nemá posilovač. Začínám si myslet, že to soudruzi z Kolína někde posraly. Dočetl jsem se, že tyto auta mají problémy s brzdami a dá se to nějak upravit nebo opravit tím, že se dají brzdy z jiného modelu auta.

Může mi někdo poradit jak nato, než to začnu bastlit metodou pokus omyl a bude mě to stát nesmysl ?

Díky Spitfire.

Ahoj, ano Capri brzdi skutecne podprumer, na tu doby a kategorie vozidla. Je to dano spatne rozlozenou hmotou. Auto ma teziste blize k predni naprave. Take proto se mu mezi zavodniky rika "nedobrzdne auto". Nicmene na beznou jizdou by Ti to melo stacit.
Jak psali kolegove zde, timto je zdravim, nejde posoudit jestli Tve konkretni auto ma nekde problem. Doporucuji zajit do dobreho a osvedceneho nejlepe Tveho znameho servisu a vse projit od pedalu, pres posilovac rizeni, omezovac brz.ucinku az po brzdy samotne.
Dle casu a investic zacni, vymenou brzdove kapaliny (min VZDY po dvou letech opakuj), tim i dobre vse ozdusnich a zbavis se pripadneho bordelu pod pistama, v hadicich..., nasledne zkontorluj posilovac, i vcetne hadice, dej novou, dej nove hadice vpredu i vzadu, kup si desky, pisty a manzety, vse se prodava a stoji par korun, koutoce take. Melo by to byt pak OK. Jestli chces za par korun a mit vse dobove, pri vetsich rychlostech ci blbnuti ocenich chlazene kotouce ktere se na Capri davali, sesezen a kup si mezikus na Tve puvodni trmeny ci trmeny na tento typ kotoucu. Jestli chces jit dal pores omez.brzdoveho ucinku-pridej malinko vice tlaku na zadni napravu, sem pripadne muzes dat kotouce, ale neni to jiz origo, stejne tak jako vetsi kotouce s vice pistami napr. od Brembo. A muzes alespon trochu rozlozit vahu, treba v Anglii (ja take) davaji hodne baterku do kufru na pravou stranu. Jako maji nova auta, treba Audi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Capri 1968-1987 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127