Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Motor 2.8 2.9 vybrus a volba jineho pistu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 140
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2017 13:17    Předmět: Motor 2.8 2.9 vybrus a volba jineho pistu Citovat

Ahoj, mam tu nejake motory 2.8 a 2.9 co nemaji dobrou kompresy a jinak uz zachranit nepujdou nez vybrus a jiny pist a kruhy. Chtel bych se zeptat jestli uz nekdo resil dat tam pist z jinych vozidel s podobnym prumerem ? Vybrus motoru si udelam, stroj na to je, ale do ted nemohu najit alternativu na jaky pist to prekopat .... original pisty jsou mi k nicemu, kdyz potrebuji sirsi a novy se stejne nesezenou. Nechci jit ani cestou odlivanych pistu a ani vytocenych z Hliniku. Rad bych vyuzil nejake fabricke pisty co se pouzivaji v nejakych motorech, ktery budou dostupny. Potreboval bych pist neco v rozmerech 95mm sirka cca.

Co jsem hledal tak pisty v tomto rozmeru jsou na Vw a Porsche vzduchem chlazene motory, jednak nedostupne a drahe ... Nebo zetor ale to je moc vysoky pist. A nebo nekdo z 2.9 motoru dokazal udelat obsah 3.7 ( diky pistu z opla astra 3.0 v6 diesel, klika explorer 4.0, jine ojnice a vybrouseny blok, aby se klika vesla a mohla otacet. ) ...

Jak to resite s pistama a krouzkama mate nejaky tip do techto ford motoru a nebo je firma co je nekde prodavaji ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5323

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2017 15:39    Předmět: Citovat

Na 2.8 i 2.9 se výbrusové písty sehnat dají.
Například tady - https://www.ebay.co.uk/itm/Ford-2-8-V6-Piston-set-040-1-00mm-o-s-2-8-Capri-2-8-Sierra-2-8-TVR-2-8-Panther/281569770476?hash=item418eddbbec:g:8X0AAOSwxYxUvh4F
Při dnešním kurzu libry to je necelých 2.500 Kč za jeden píst i se všemi kroužky a ojničním čepem (lisují se, tedy použít původní čep není ideální). Nevím, co a kde budeš vymýšlet levněji.... Dělají se +0.5 a +1.0 mm.
Motory 2.8 a 2.9, ačkoliv mají stejný průměr vrtání, mají písty odlišné.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 140
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 11. prosinec 2017 15:58    Předmět: Citovat

Dekuji za odpoved.

Ano motory 2.8 a 2.9 maji rozdil v pistech. Ptal sem se na to z duvodu ze tu mam original motor z granada sportwagon 2.8, bohuzel nekdo ho spatne skladoval a naprselo do nej, takze jsou tam lehke mapy co je treba vyhonovat ... a pak tu mam vylitanou jednu 2.9 ze skorpia 4x4

Tak me zajimalo jestli najdu pisty abych to mohl nejak ozivit. Kazdopadne pri pomysleni kupovat vsech 6 kusu a doprava .. tak nam to vychazi na velky balik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127