Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Karburátor Weber ze Sierry na Cortinu 1.6

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Pinto (OHC)
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Štronza1990



Založen: 7.10.2013
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 14. říjen 2017 20:27    Předmět: Karburátor Weber ze Sierry na Cortinu 1.6 Citovat

Ahoj,
Nikde jsem to tady nenašel a chci se Vás zeptat. Mám cortinu mkiii line 2 1600 a k ni jsem dostal 2 komorovej weber karbec ze sierry i se svodama. Zkoušel už ho někdo z vás nasadit na tu 1.6?
Dekuji za odpovedi Smile
_________________
Ford Cortina Mk2 1967
Ford Cortina Mk3 1974
Facebook: Štronza Sigl
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tlapa



Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 402
Bydliště: Vysoké Mýto

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2017 6:31    Předmět: Re: Karburátor Weber ze Sierry na Cortinu 1.6 Citovat

Štronza1990 napsal:
Ahoj,
Nikde jsem to tady nenašel a chci se Vás zeptat. Mám cortinu mkiii line 2 1600 a k ni jsem dostal 2 komorovej weber karbec ze sierry i se svodama. Zkoušel už ho někdo z vás nasadit na tu 1.6?
Dekuji za odpovedi Smile


Dávalo to určitě víc lidí,snad se ti někdo ozve, neměl by být problém, pokud je ten Weber v pořádku, svody jsou na výfuk, patrně jsi měl na mysli sání.
Můžeš sem hodit fotky tvojí Cortiny , nejlíp asi do sekce VAŠE AUTA?dík a ať se daří!!!
_________________
1974 Ford Cortina MkIII 1600 OHC L
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5299

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2017 8:17    Předmět: Citovat

Cortina MK3 měla dvě varianty motoru 1600 OHC.

První varianta 1600 OHC o výkonu 72 koní byla s jednokomorovým karburátorem Ford.

Druhá varianta 1600 OHC motoru s výkonem 88 koní měla 2-komorový karburátor Weber 32/36 DGAV. Druhá varianta motoru měla kromě jiného karburátoru ještě jinou vačku, větší ventily a rourové výfukové svody 4-2-1.

Pouhé nasazení karburátoru Weber na jednokomorovou variantu motoru nějaké nepatrné zlepšení výkonu možná přinese, ale pro plnohodnotné navýšení výkonu je potřeba předělat také ostatní výše zmiňované věci (vačka, ventily, svody).
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Tlapa



Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 402
Bydliště: Vysoké Mýto

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2017 15:27    Předmět: Citovat

[q
Pouhé nasazení karburátoru Weber na jednokomorovou variantu motoru nějaké nepatrné zlepšení výkonu možná přinese, ale pro plnohodnotné navýšení výkonu je potřeba předělat také ostatní výše zmiňované věci (vačka, ventily, svody).[/quote]

Kolega ale nepsal, že chce zvyšovat výkon motoru, ale jestli někdo zkoušel tam dát ten Weber ze Sierry.
_________________
1974 Ford Cortina MkIII 1600 OHC L
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5299

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2017 7:54    Předmět: Citovat

Kolega také nenapsal, jaký Weber má na mysli? Sierra měla více druhů Weberů. Buď Weber 32/36 DGAV, nebo Weber 28/30 DFTH nebo Weber 30/34 DFTH. Ale v podstatě záleží na sacím potrubí a to je z pohledu uchycení na hlavu plně zaměnitelné. Takže ano, půjde to tam dát. Je ale otázka, jak moc to bude smysluplné - viz moje starší odpověď. U modelu DFTH bude muset zapojit nějakou tu elektriku pro elektrický sytič.
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Tlapa



Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 402
Bydliště: Vysoké Mýto

PříspěvekZaslal: 17. říjen 2017 14:33    Předmět: Citovat

Štronza 1990- pokud máš Cortinu v původním stavu, tak bych tam já osobně ten Weber nedával, mám ve svojí Mk3 původní jednokomorový karb Motorcraft s novým těsněním a novou membránou akcelerační pumpičky a funguje to velice dobře, nedávno jsem byl na měření emisí a výsledek byl velice dobrý, až tomu pan technik nechtěl věřit.
_________________
1974 Ford Cortina MkIII 1600 OHC L
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Murda



Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 455
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 18. říjen 2017 18:58    Předmět: Citovat

Tlapa napsal:
Štronza 1990- pokud máš Cortinu v původním stavu, tak bych tam já osobně ten Weber nedával, mám ve svojí Mk3 původní jednokomorový karb Motorcraft s novým těsněním a novou membránou akcelerační pumpičky a funguje to velice dobře, nedávno jsem byl na měření emisí a výsledek byl velice dobrý, až tomu pan technik nechtěl věřit.


To můžu potvrdit, ten jednokomorovej Motorcraft je v tomhle směru výbornej. Můžeš na něj dát sportovní filtr a získáš lepší zvuk Smile
_________________
Murda
http://mark3.cz
Cortina MkIII 1974 1.6 OHC GT "Executive" twin weber 40DCOE
Cortina MkIII 1974 Estate 1.6 OHC "Hašiši"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Pinto (OHC) Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127