Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ford Taunus M17 P5 - nováček

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus do r.v. 1970
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mathys



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2017 12:11    Předmět: Ford Taunus M17 P5 - nováček Citovat

Zdravím, pánové...

Jsem tu nový a majitelem Taunuse jsem se stal tak trochu náhodou. Mám pár starých škodovek, ale tohle auto bylo na prodej vedle ve vesnici a vždy se mi líbilo, tak jsem ho vzal...

Jedná se o M17-tku verze P5 s V4 1,5l motorem, r.v. 1966.

Pán to koupil před pár lety na renovaci a od té doby to stálo ve stodole a ve stejné poloze jsem ho našel i já Smile

Už jsem ho základně vyčistil, probral obsah kufru, abych zjistil, co tam chybí a začal... Tak bych vás poprosil o pár rad, jestli budete tak hodní.

1) Napětí je dle mého názoru 6V - soudím podle relátek a ostatních věcech, které na sobě mají tajemnou šifru "6V"?
2) Jestli je opravdu 6V - tak se tím asi vysvětluje, proč mu to nesvítilo na 12V baterku, co? A co vše mohl odpálit?
3)Jakou baterii tam koupit a případně kde?
4) Nemáte někdo vnitřní zámkový mechanismus na pravé dveře? Ten tam jaksi chybí...
5)Kde by se daly sehnat úchytky na lišty na boky, prosím?
6)Zadní brzdové čelisti jsou s něčím zaměnitelné a kde by se případně dalo sehnat "olepení" někde kolem Prahy, Dobříše a nové bubny?
7)Svíčky jsem z toho vytáhl Brisky 15tky... jsou dobrým ekvivalentem originálů? Svíčky, kabely, oleje a jim podobné věci a jejich výměna je samozřejmě základ...

Děkuji za Vaše případně rady, fotku auta dodám ...

Případně kdyby měl někdo zájem, mám dva nárazníky, zadní světla krásná, blinkry dopředu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mathys



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2017 12:15    Předmět: Citovat



Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8956

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2017 22:12    Předmět: Citovat

Zdarec, je to 6ti volt s dynamem
Baterie je otazka 30 sec hledani na netu:
http://www.baterieonline.cz/VARTA-Black-dynamic-6V-66Ah-d12.htm
12V mohlo odpalit zarovky, pojistky... chce se to podivat ne jen do kufru, ale i pod kapotu Smile

Par P5 majitelu tu je z okoli Prahy, tak se ti snad ozvou
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mathys



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2017 6:49    Předmět: Citovat

Ahoj a díky...

Já samozřejmě baterku najít umím, ale vzhledem k tomu, že ještě nejsem majitelem žádné chytré publikace o Taunusu a na netu jsem ampéry baterky nenašel, obrátil jsem se tady na Vás Smile 20 mi přišlo málo a 200 ampíků zase moc big grin Děkuju, objednám si tedy něco takového.

Do kufru jsem lezl logicky, páč mám mimo jiné erko a tam je motor kde? V kufru! Very Happy Pak mne teda napadlo vlézt i dopředu... žárovky jsem samo prohlédl a jsou kaput ... všechny... Smile ale to mne tak netrápí, ty v garáži najdu. Šlo mi spíš o relátka a tak, jestli těm to neublíží.

Za někoho z okolí budu rád. Vždycky je fajn mít někoho podobně postiženého blízko, že jo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Čibi
PRIMář Sova


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 2520
Bydliště: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2017 12:23    Předmět: Citovat

Hele, na nemá to náhodou 4V elektriku? To má psaný na takovým znáčku na přední kapotě Wink. Ale na fotce nevidím, zda ho tam máš.

Já mám 6V elektriku, taky mi to píšou na tý kapotě. I na kastlíku před spolujezdcem. Asi kvůli tý baterce, abych tam dal správnou a neodplálil pojistky jako ty Wink



Vítej v klubu.

Co z toho zámku ti chybí?

Díly si nech, hodí se. Ale kdyby ses jich chtěl zbavit, tak mi pošli fotku, v jakém jsem stavu. Ď.
_________________
Čibi

Taunus 20M TS hardtop 1966, původní stav

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mathys



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2017 16:10    Předmět: Citovat

Ahoj. Nápis tam není, ale ten mi vadí nejméně Smile chybí tomu komplet vnitřek zámku ve dveřích. Mám jen kliku a na sloupek tu zapadku.

A 12 tam dal pán, ne já. 😊
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
widder



Založen: 17.5.2011
Příspěvky: 1543

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2017 16:15    Předmět: Citovat

spíš bych se bál o dynamo a regulační relé, starter měl šanci přežít
- to v případě, že se někdo pokoušel starovat
na asymetrický světla žádný relátka nejsou - tak naštestí nevyhořely, to s motorky může být hůř - topení, stěrače,.......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mathys



Založen: 24.7.2017
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2017 17:09    Předmět: Citovat

Tak já to zkusmo dal na 6V z nabíječky autobaterií a svítí tomu jen zadní koncová světla a palubka. Stěrače stírají.

Komplet předek, blinkry brzdovky nefungují... točil to přede mnou baterkou, která v tom byla. Fakt mne nenapadlo, že tam má 12tku, když to měl několik let Smile

Uvidíme... vyzkouším, proměřím a uvidí se.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Čibi
PRIMář Sova


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 2520
Bydliště: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 26. červenec 2017 8:42    Předmět: Citovat

Já to mám taky původně 6V, nevím tedy, co pán přede mnou vše měnil, předělal to na 12 alternátor. Relé na světla nechal původní 6V, takže když jsem jel někam dál, tak se přehřeje a přestanu svítit, což je v dnešní době blbý. Ostatní věci problém nemají.

Až to budu renovovat, přemýšlím, zda tam dám zpět dynamo, aby to bylo původní. Ale to relé musím sehnat na 12V.

Nejvíc naštve výměna žárovek v palubce...ty taky praskly?
_________________
Čibi

Taunus 20M TS hardtop 1966, původní stav

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8956

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2017 9:52    Předmět: Citovat

A mas ted teda na kapote V12? Smile))

vono se to predelavalo za komousu na 12V dost fest, puvodni nezbastlenou 6V elektriku abys pohledal.
Zlomovej rok byl tusim 1965, pak uz byly P5 s 12V instalaci fabricky.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Čibi
PRIMář Sova


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 2520
Bydliště: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2017 10:43    Předmět: Citovat

Teda to je moje domněnka podle toho relé, že to bylo 6V...možná mylná, že pán nesehnal jiné 12relé na světla...protože to je rok 66.

V12 tam nemám, ale v kufru mám V-2 Wink...teda zmenšeninu, tak bacha Wink
_________________
Čibi

Taunus 20M TS hardtop 1966, původní stav

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8956

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2017 11:58    Předmět: Citovat

1966 uz by mela byt fabricka 12V elektrika...mozna mu odeslo a sehnal jine z 6V modelu a neresil to...
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Čibi
PRIMář Sova


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 2520
Bydliště: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2017 12:00    Předmět: Citovat

hmm, a já dodnes nesehnal originál na 12V. Ale aspoň jsem sehnal dynamo a k němu relé.

Nicméně nechme kolegu v jeho tématu...
_________________
Čibi

Taunus 20M TS hardtop 1966, původní stav

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Honza



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 1584
Bydliště: kousek od Kolína

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2017 21:15    Předmět: Citovat

Nafoť číselnej štítek na chladičový příčce a hned bude jasno co to původně bylo.
_________________
1984 Ford Capri 2.3 V6
1962 Ford Taunus 17M TS P3 - Swiss Lady
1967 Ford Taunus 20M TS P7a 2.9i
1968 Ford Taunus 20M RS P7a HT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Čibi
PRIMář Sova


Založen: 6.2.2006
Příspěvky: 2520
Bydliště: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2017 11:43    Předmět: Citovat

Ten mi právě chybí frown
_________________
Čibi

Taunus 20M TS hardtop 1966, původní stav

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> Taunus do r.v. 1970 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127