Obsah fóra Fordever.cz Forum Fordever.cz Forum
Modří už vědí... a pro ty ostatní - jezdí vaše vozidlo dle TP na naturál? Ano? Takže nashledanou....
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ventilové vůle,předstih 2.8 V

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tom099



Založen: 21.2.2012
Příspěvky: 82
Bydliště: Mnichovo Hradiště

PříspěvekZaslal: 21. červen 2013 23:46    Předmět: Ventilové vůle,předstih 2.8 V Citovat

Ahoj,můžete někdo prozradit na jaké hodnoty seřídit ventily a jestli za studena nebo tepla ??? Jaký předstih ???

Děkuji za odpověd
_________________
Panther Kallista
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5376

PříspěvekZaslal: 24. červen 2013 8:26    Předmět: Citovat


_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Knudsen1971
fordever team


Založen: 16.1.2006
Příspěvky: 8989

PříspěvekZaslal: 24. červen 2013 13:13    Předmět: Citovat

Dle toho z ceho mas motor, pokud je to spricka puvodne, tak tam byl predstih 12, jina vacka. V praxi ale je to na ucho ci na strobac, ty vule po tech letech tomu davaji nadech tajemna a alchymie:)
JA osobne davam naventilove vule o 0,1 mene, jak na sani, tak na vyfuk.
_________________
1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venca
Do not mess with Consul Master!


Založen: 18.1.2006
Příspěvky: 5376

PříspěvekZaslal: 24. červen 2013 13:59    Předmět: Citovat

To je docela otázka, nad kterou jsem dlouho přemýšlel, když jsem svojí 2.8EFI předělal na 2.8 karburátor. Jestli nastavit předstih jako pro EFI variantu, nebo jako pro karburátor variantu??? Sice vačka zůstala z původní EFI, ale sání je celé jiné karburátorové a na něm karburátor.
A teď, babo rad Very Happy
_________________
1974 Ford Cortina Mk3 2.8V6
1973 Ford Granada GXL Fastback 2.6V6 Automatic
1971 Ford Thunderbird 7.0V8 Automatic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TechniX



Založen: 12.11.2013
Příspěvky: 170
Bydliště: Jihočeský kraj - VODŇANY

PříspěvekZaslal: 25. listopad 2013 13:02    Předmět: Citovat

Venca napsal:
To je docela otázka, nad kterou jsem dlouho přemýšlel, když jsem svojí 2.8EFI předělal na 2.8 karburátor. Jestli nastavit předstih jako pro EFI variantu, nebo jako pro karburátor variantu??? Sice vačka zůstala z původní EFI, ale sání je celé jiné karburátorové a na něm karburátor.
A teď, babo rad Very Happy




Jestli bylo změněno jen plnění, tak bych předstih nastavil jako pro to vstřikování, když už to takhle bylo uzpůsobeno na časování vačkové hřídele tak bych se toho nebál .. otázka bude jestli to nebude v určitých režimech chudý na směs s tím karburátorem, případně změřit lambda sondou v provozu, ale pokud to byl karburátor uzpůsbený na motor 2.8 tak zřejmě ok... Případně pak laborovat s hlavní tryskou a vzdušníkem..

Ohledně toho předstihu pak bude velké laborování, protože u toho 2.8EFI kdo ví jakou to mělo mapu předstihu od počátku až po konec a př ijakých otáčkách...

Chtělo by to samozřejmě dát do výborného stavu rozdělovač, nejlépe pak v provozu přimontovat na blok motoru knock senzor (snímač klepání) a pak podle toho ladit jestli to nezačně v nějakých otáčkách a zatížení detonovat.. Pak potom to bude jen otázkou předepínání pružinek, váha odstředivých závažíček u regulátoru a pak tuhost podtlakové regulace .. případně pak dorazy u odstředivé regulace snížit maximální dráhu, zavařit a vypilovat nebo nějaký dorazy ...


Je toho dost co na práci, odlaďuji motory už nějaký ty roky (sice né fordí), ale výsledek jak se ten motor chová pak stojí za to Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Fordever.cz Forum -> V4 & V6 kolín Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB CZ :: Azu, Emilio, drake127