SRAZ JARO '99
Místo a datum konání: Brno,
12.-13.6.1999
Šéf srazu: Pavel
Raszka
Realizační tým:
Jakub Kouřil, Karel Kostroň, Aleš Baďura, Jindřich Huba
Letos se jarní sraz z organizačních důvodů uskutečnil až 12.-13. června. Přišli jsme totiž s několika novinkami, které se nedaly uspěchat. Dalším důvodem bylo ubytování, díky znatelnému nárůstu zájemců o naše akce. Myslím, že ale výsledek za to zpoždění stál a i přes nepříznivé sobotní počasí se sraz vydařil.
Velký podíl na tom měla
vstřícnost našeho hlavního sponzora - autocentra
Ford CARent. Díky CARentu, který se finančně
podílel na úhradě pronájmu tuřanského letiště, se mohly uskutečnit sprinty.
Počasí nám ze začátku příliš nepřálo, naštěstí jsme také měli k dispozici
prostory autocentra, kde jsme se mohli schovat před deštěm a občerstvit
se.
Také policemani, kteří
nás perfektně protáhli celým Brnem a při řevu houkaček zastavovali křižovatky,
si zaslouží náš dík. Na tuřanském letišti se pak celé odpoledne odehrávaly
sprinty. Po skončení paralelních sprintů ještě Mirek Prokop z Prahy, který
má nejrychlejší vůz na zpátečku, předvedl ukázkovou jízdu s kontrolovanými
smyky.
Takže zde je vyhodnocení
sprintů v jednotlivých kategoriích:
03 |
Cortina 1,3 |
Zachová Martina |
25,9 s. |
24,4 s. |
24,4 s. |
1. |
02 |
Cortina 1,2 |
Švarný Pavel st. |
26,0 s. |
25,9 s. |
25,9 s. |
2. |
04 |
Cortina 1,2 |
Nečas Václav |
27,4 s. |
- |
27,4 s. |
3. |
05 |
Cortina 1,6 |
Gola Michal |
20,9 s. |
19,8 s. |
19,8 s. |
1.-2. |
11 |
Taunus 1,6GT |
Buček Aleš |
20,6 s. |
19,8 s. |
19,8 s. |
1.-2. |
10 |
Capri 1,6 GXL |
Walter Richard |
20,0 s. |
19,9 s. |
19,9 s. |
3. |
09 |
Cortina 1,6 |
Ševčík Milan |
21,0 s. |
20,1 s. |
20,1 s. |
4.-5. |
12 |
Escort 1,6 |
Dymák Jaroslav |
20,8 s. |
20,1 s. |
20,1 s. |
4.-5. |
22 |
Cortina 1,6 |
Nizner Boris |
21,9 s. |
22,0 s. |
21,9 s. |
6. |
17 |
Cortina 1,6 |
Bajer Petr |
22,2 s. |
22,0 s. |
22,0 s. |
7. |
7 |
Cortina 1,6 |
Murín Kamil |
26,4 s. |
22,1 s. |
22,1 s. |
8. |
6 |
Cortina 1,6 GT |
Hladil Miroslav |
24,0 s. |
24,8 s. |
24,0 s. |
9. |
28 |
Cortina 1,6 |
Lázenský Jan |
24,8 s. |
25,1 s. |
24,8 s. |
10. |
8 |
Cortina 1,6 |
Nezval Jiří |
43,2 s. |
37,4 s. |
37,4 s. |
11. |
16 |
Capri 2,0 |
Vavroch Petr |
19,9 s. |
19,0 s. |
19,0 s. |
1. |
30 |
Capri 2,0 |
Dostál Martin |
19,6 s. |
20,0 s. |
19,6 s. |
2. |
15 |
Capri 2,0 |
Šamonil Martin |
19,8 s. |
19,9 s. |
19,8 s. |
3. |
14 |
Capri 2,0 |
Mádr Václav |
20,2 s. |
20,0 s. |
20,0 s. |
4. |
13 |
Capri 2,0 |
Coural Miroslav |
20,1 s. |
23,1 s. |
20,1 s. |
5. |
33 |
Taunus 2,0 |
Baďura Aleš |
21,0 s. |
20,8 s. |
20,8 s. |
6. |
29 |
Capri 2,3 S |
Indra Jindřich |
19,6 s. |
19,1 s. |
19,1 s. |
1. |
20 |
Capri 2,3 S |
Kouřil Jakub |
19,6 s. |
19,2 s. |
19,2 s. |
2. |
18 |
Capri 2,3 |
Havlát Martin |
20,0 s. |
19,6 s. |
19,6 s. |
3. |
31 |
Tranzit 2,3 |
Rašovský Jan |
20,4 s. |
22,0 s. |
20,4 s. |
4. |
27 |
Granada 2,3 aut. |
Závada Filip |
20,6 s. |
20,9 s. |
20,6 s. |
5. |
25 |
Capri 2,8i |
Bukáček Vladimír |
18,1 s. |
18,1 s. |
18,1 s. |
1. |
33 |
Capri 3,0 |
Dudáš Ladislav |
19,0 s. |
18,4 s. |
18,4 s. |
2. |
01 |
Granada 2,6 |
Skorus Lukáš |
18,6 s. |
18,6 s. |
18,6 s. |
3. |
26 |
Granada 2,9i aut. |
Prokop Miroslav |
19,2 s. |
18,9 s. |
18,9 s. |
4. |
21 |
Cortina 2,8 |
Peltrám Miroslav |
20,1 s. |
19,6 s. |
19,6 s. |
5. |
19 |
Mustang II 2,8 |
Haderer Filip |
20,6 s. |
20,1 s. |
20,1 s. |
6. |
32 |
Tranzit 3,0 aut. |
Blažek Eduard |
21,9 s. |
22,0 s. |
21,9 s. |
7. |
23 |
Zodiac 2,5 |
Švarný Pavel |
26,2 s. |
25,6 s. |
25,6 s. |
8. |
24 |
Granada 2,1 DL |
Kloubec Miroslav |
30,2 s. |
30,0s. |
30,0 s. |
1. |
Po skončení sprintů jsme
opět za asistence policie slavnostně projeli celým Brnem a pak kolona zamířila
na Vysočinu, kde nás čekala pohostinnost hotelu Bednář a jedno prasátko,
které však v nerovném boji pozdě večer podlehlo.
Volná zábava se protáhla
až do rána, takže se snídalo až kolem půljedenácté. Po té jsme vyrazili
do okolí na vlastivědnou projížďku. Po návratu nás čekal oběd a po něm
nastalo vyhlašování výsledků sprintů a bodovací soutěže. Každý sprinter
si odnesl diplom s umístěním ve své objemové třídě a dosaženým časem.
A teď výsledky bodovací soutěže:
Nejlepší originál - Ford
Zodiac 2,5; majitel Pavel Švarný
Nejlepší úprava
- Ford Cortina 2,8; majitel Miroslav Peltrám
Ford Capri 2,3S; majitel Jakub Kouřil
Čestné uznání za příjezd
na sraz z největší dálky si odvezl Ladislav
Dudáš z Chomutova
Poslední sraz neunikl pozornosti medií. Rovnost, 21.července 1999 :