SRAZ JARO '99


Místo a datum konání: Brno, 12.-13.6.1999
Šéf srazu:  Pavel Raszka
Realizační tým: Jakub Kouřil, Karel Kostroň, Aleš Baďura, Jindřich Huba


Letos se jarní sraz z organizačních důvodů uskutečnil až 12.-13. června. Přišli jsme totiž s několika novinkami, které se nedaly uspěchat. Dalším důvodem bylo ubytování, díky znatelnému nárůstu zájemců o naše akce. Myslím, že ale výsledek za to zpoždění stál a i přes nepříznivé sobotní počasí se sraz vydařil.

  

  

  

Velký podíl na tom měla vstřícnost našeho hlavního sponzora - autocentra Ford CARent. Díky CARentu, který se finančně podílel na úhradě pronájmu tuřanského letiště, se mohly uskutečnit sprinty. Počasí nám ze začátku příliš nepřálo, naštěstí jsme také měli k dispozici prostory autocentra, kde jsme se mohli schovat před deštěm a občerstvit se.
Také policemani, kteří nás perfektně protáhli celým Brnem a při řevu houkaček zastavovali křižovatky, si zaslouží náš dík. Na tuřanském letišti se pak celé odpoledne odehrávaly sprinty. Po skončení paralelních sprintů ještě Mirek Prokop z Prahy, který má nejrychlejší vůz na zpátečku,  předvedl ukázkovou jízdu s kontrolovanými smyky.


Takže zde je vyhodnocení sprintů v jednotlivých kategoriích:
 

1300 ccm

03

Cortina 1,3 

Zachová Martina

25,9 s. 

24,4 s.

24,4 s.

1.

02

Cortina 1,2

Švarný Pavel st.

26,0 s.

25,9 s.

25,9 s.

2.

04

Cortina 1,2

Nečas Václav

27,4 s.

-

27,4 s.

3.

1600 ccm

05

Cortina 1,6

Gola Michal

20,9 s. 

19,8 s.

19,8 s.

1.-2.

11

Taunus 1,6GT

Buček Aleš

20,6 s.

19,8 s.

19,8 s.

1.-2.

10

Capri 1,6 GXL

Walter Richard

20,0 s.

19,9 s.

19,9 s.

3.

09

Cortina 1,6

Ševčík Milan

21,0 s.

20,1 s.

20,1 s.

4.-5.

12

Escort 1,6

Dymák Jaroslav

20,8 s.

20,1 s.

20,1 s.

4.-5.

22

Cortina 1,6

Nizner Boris

21,9 s.

22,0 s.

21,9 s.

6.

17

Cortina 1,6

Bajer Petr

22,2 s.

22,0 s.

22,0 s.

7.

7

Cortina 1,6

Murín Kamil

26,4 s.

22,1 s.

22,1 s.

8.

6

Cortina 1,6 GT

Hladil Miroslav

24,0 s.

24,8 s.

24,0 s.

9.

28

Cortina 1,6

Lázenský Jan

24,8 s.

25,1 s.

24,8 s.

10.

8

Cortina 1,6

Nezval Jiří

43,2 s.

37,4 s.

37,4 s.

11.

2000 ccm

16

Capri 2,0

Vavroch Petr

19,9 s.

19,0 s.

19,0 s.

1.

30

Capri 2,0

Dostál Martin

19,6 s.

20,0 s.

19,6 s.

2.

15

Capri 2,0

Šamonil Martin

19,8 s.

19,9 s.

19,8 s.

3.

14

Capri 2,0

Mádr Václav

20,2 s.

20,0 s.

20,0 s.

4.

13

Capri 2,0

Coural Miroslav

20,1 s.

23,1 s.

20,1 s.

5.

33

Taunus 2,0

Baďura Aleš

21,0 s.

20,8 s.

20,8 s.

6.

2300 ccm

29

Capri 2,3 S 

Indra Jindřich

19,6 s. 

19,1 s.

19,1 s. 

1.

20

Capri 2,3 S

Kouřil Jakub

19,6 s.

19,2 s.

19,2 s.

2.

18

Capri 2,3

Havlát Martin

20,0 s.

19,6 s.

19,6 s.

3.

31

Tranzit 2,3

Rašovský Jan

20,4 s.

22,0 s.

20,4 s.

4.

27

Granada 2,3 aut.

Závada Filip

20,6 s.

20,9 s.

20,6 s.

5.

nad 2300 ccm

25

Capri 2,8i

Bukáček Vladimír

18,1 s.

18,1 s.

18,1 s.

1.

33

Capri 3,0

Dudáš Ladislav

19,0 s.

18,4 s.

18,4 s.

2.

01

Granada 2,6

Skorus Lukáš

18,6 s.

18,6 s.

18,6 s.

3.

26

Granada 2,9i aut.

Prokop Miroslav

19,2 s.

18,9 s.

18,9 s.

4.

21

Cortina 2,8

Peltrám Miroslav

20,1 s.

19,6 s.

19,6 s.

5.

19

Mustang II 2,8

Haderer Filip

20,6 s.

20,1 s.

20,1 s.

6.

32

Tranzit 3,0 aut.

Blažek Eduard

21,9 s.

22,0 s.

21,9 s.

7.

23

Zodiac 2,5

Švarný Pavel

26,2 s.

25,6 s.

25,6 s.

8.

diesel

24

Granada 2,1 DL

Kloubec Miroslav

30,2 s.

30,0s.

30,0 s.

1.


Po skončení sprintů jsme opět za asistence policie slavnostně projeli celým Brnem a pak kolona zamířila na Vysočinu, kde nás čekala pohostinnost hotelu Bednář a jedno prasátko, které však v nerovném boji pozdě večer podlehlo.
Volná zábava se protáhla až do rána, takže se snídalo až kolem půljedenácté. Po té jsme vyrazili do okolí na vlastivědnou projížďku. Po návratu nás čekal oběd a po něm nastalo vyhlašování výsledků sprintů a bodovací soutěže. Každý sprinter si odnesl diplom s umístěním ve své objemové třídě a dosaženým časem.

A teď výsledky bodovací soutěže:

Nejlepší originál  - Ford Zodiac 2,5; majitel Pavel Švarný
Nejlepší úprava  - Ford Cortina 2,8; majitel Miroslav Peltrám
                             Ford Capri 2,3S; majitel Jakub Kouřil

Čestné uznání za příjezd na sraz z největší dálky si odvezl Ladislav Dudáš z Chomutova
   


Poslední sraz neunikl pozornosti medií. Rovnost, 21.července 1999 :